Trwa ładowanie...
dom
17-05-2012 02:35

Dziewczyna z wiertarką nadzieją Bricomarche

Francuska Grupa Bricomarche uważa, że przyszłością rynku "dom i ogród" są kobiety - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Dziewczyna z wiertarką nadzieją BricomarcheŹródło: Jupiterimages
d3o3zzj
d3o3zzj

Tę opinię firma opiera na wynikach badań wykazujących, że we Francji 60 proc. kobiet zajmuje się majsterkowaniem, a co czwarta z nich wykonuje trudniejsze prace hydrauliczne czy elektryczne. To prawie dwa razy więcej niż jeszcze pięć lat temu, bo narzędzia są coraz lżejsze i łatwiejsze w użyciu.

- Dlatego wprowadzamy nową aranżację do sklepów, tworząc strefę "zakupów przyjemnych" z artykułami dekoracyjnymi, kierowanymi do kobiet - powiedział gazecie Maciej Nowicki z zarządu polskiego Bricomarche.

Sieć, wchodząca w skład francuskiej Grupy Muszkieterów, ma w Polsce 82 sklepy. W tym roku chce otworzyć 12 kolejnych, a w przyszłym aż 40.

d3o3zzj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3o3zzj