Efekt Świeżaków. Polacy chcą więcej podobnych akcji

Polacy pokochali Świeżaki, które można było dostać za punkty zabrane przy okazji zakupów w Biedronce. I chcą więcej podobnych akcji.

Efekt Świeżaków. Polacy chcą więcej podobnych akcji
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Martyna Kośka

08.04.2018 | aktual.: 11.04.2018 12:41

93 proc. przebadanych konsumentów słyszało o "Gangu Świeżaków", a 40 proc. potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej. Ponad 83 proc. Polaków oczekuje, że sieci handlowe będą wdrażać kampanie lojalnościowe podobne do "Gangu Świeżaków" od Biedronki. 56 proc. ankietowanych przyznało, że dzięki tej akcji sieć ceni ich lojalność – informuje serwis Wirtualne Media.

Pierwsza edycja akcji "Gang Świeżaków" ruszyła w sierpniu 2016 r. Za każde 40 zł wydane na zakupy w Biedronce, klienci dostawali jedną naklejkę, przy zakupie warzyw i owoców przewidziane były dodatkowe. Łącznie, do tej pory przeprowadzono trzy odsłony kampanii - "Gang Świeżaków", "Gang Świeżaków Świątecznie" i "Gang Świeżaków 2". Akcja okazała się strzałem w dziesiątkę – dzieci pokochały maskotki przedstawiające truskawkę, brokuł czy kalafior, a ich rodzice zostawiali w sklepie grube pieniądze, by te wymarzone przez maluchy zabawki zdobyć.

Sklepy nie nadążały z zamawianiem nowych pluszaków, a sieć musiała się z tego powodu tłumaczyć.

Polacy lubią być nagradzani za lojalność

Dzięki akcji Biedronka zdobyła liczne grono lojalnych klientów.

Badanie przeprowadziła firma Nielsen na zlecenie TCC Retail Marketing, autora koncepcji kampanii "Gang Świeżaków".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)