Eurosnack 1 lipca zadebiutuje na rynku NewConnect
...
23.06. Warszawa (PAP) - Eurosnack, producent chrupek i biszkoptów, zadebiutuje 1 lipca na rynku NewConnect - poinformowała spółka w komunikacie.
Wejście spółki na rynek alternatywny poprzedziła prywatna emisja akcji, z której spółka pozyskała 1 mln zł.
"Pozyskany milion złotych wykorzystamy na nowoczesne maszyny, dzięki którym będziemy mogli realizować większą ilość zleceń. Większa ilość zleceń to większa sprzedaż, czyli wyższe przychody" - powiedział Mariusz Spirkowicz, prezes Eurosnack, cytowany w komunikacie.
"Prognozujemy, iż na koniec 2010 roku wypracujemy 1,48 mln zł wzrostu przychodu ze sprzedaży rok do roku" - dodał.
W I kwartale tego roku Eurosnack wypracował ponad 1,6 mln zł przychodu. Zysk netto wyniósł 67 tys. zł.
Eurosnack swoje produkty oferuje pod markami własnymi: "Chrupcie" oraz "Lajkonik". Spółka dokonała przeobrażenia prowadzonego profilu sprzedaży. Obecnie opiera się on głównie na dużych sieciach handlowych i długoterminowych umowach. (PAP)
pam/ gor/