Forum Trendy FMCG, największe spotkanie branży dóbr szybko rotujących

W dniach od 7 do 9 grudnia 2009 r. w hotelu Hayatt w Warszawie odbędzie się największe w tym roku spotkanie branży FMCG. Podczas spotkania zorganizowano 10 różnych konferencji tematycznych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Forum Trendy FMCG zgromadzi w warszawskim hotelu Hayatt przedstawicieli wszystkich największych i liczących się producentów FMCG oraz wielu sieci handlowych. Udział w spotkaniu potwierdziło już 37 prezesów i członków zarządów firm, które są liderami w swoich kategoriach produktów na rynku.

Wśród firm i marek, których przedstawiciel pojawią się na Trendach FMCG są m. in.: Alma, Amway, Bakalland, Coca-Cola HBC, CadburyWedel, Diageo, Drogerie Natura, Hoop, Irving, Jurajska, Kompania Piwowarska, Kraft Foods, PepsiCo, L'Oréal, Mlekovita, Müller, Pernod Ricard, Piątnica, Royal Unibrew, Sephora, Unilever, Żywiec-Zdrój i wiele innych.

Plan dziesięciu konferencji wygląda następująco.

Dzień pierwszy, 7 grudnia:
- 1. Rynek Mleka i Produktów Mlecznych
- 2. Kosmetyki
- 3. Alkohole '2010
- 4. Healthy & Wellness Food

Dzień drugi, 8 grudnia:
- 1. Rynek produktów mrożonych
- 2. Przekąski słone i słodkie
- 3. Rynek napojów bezalkoholowych
- 4. Branding OTC i suplementów diety

Dzień trzeci, 9 grudnia:
- 1. e-Tailing '2010
- 2. Convenience & Petroleum Retailing
W ciągu trzech dni Forum odbędzie się 81 prelekcji i dyskusji panelowych, prowadzonych przez 106 doświadczonych ekspertów i analityków rynku.

Ciekawie wygląda profil uczestników, którzy już się zgłosili na spotkanie branży FMCG. Największą grupę, stanowiącą 38 proc. uczestników, tworzą prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy generalni firm związanych z FMCG. Dyrektorzy sprzedaży i handlowi to 32 proc. gości Forum. Na kolejnym miejscu są dyrektorzy marketingu: 24 proc. uczestników. Pozostali goście stanowią 5 proc. osób, które się zgłosiły na Forum.

"Pomimo tego, że w Polsce w porównaniu z innymi rynkami europejskimi, wpływ kryzysu na zachowania nabywcze konsumentów jest mniej widoczny, to jednak także tutaj znacząco wpłynął on na branżę FMCG. Dodatkowo, pogłębiająca się konsolidacja, rozwój dyskontów i wzrost znaczenia marek własnych odbijają się na sytuacji niemal wszystkich producentów i wymuszają strategie dostosowawcze zapewniające zarówno dotychczasową jakość, jak i stabilne wyniki sprzedaży", napisali w liście do uczestników Casper Haring, dyrektor zarządzający firmy Blue Business Media, organizatora forum i Katarzyna Żychoń, dyrektor konferencji. Uczestnictwo w Forum kosztuje od 1995 zł netto za jeden dzień do 4495 zł za trzy dni. W przypadku większej liczby zgłoszeń z jednej firmy przewidziane są rabaty.

Handel-Net.pl

Wybrane dla Ciebie
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
Za jego ślub zapłacili sponsorzy. Ich logotypy nosił na marynarce
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
"Chora sytuacja". Szpital jest zadłużony, lekarze zgarniają miliony
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Masowo okradają Polaków. Konsulat wydał rekordową liczbę dokumentów
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Kupili stare bmw. Takimi banknotami zapłacili. "Souvenir"
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Ile kosztuje Burger Drwala? Kultowa kanapka już dostępna
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Wojsko znów wyprzedaje samochody. Oto co można kupić za 6 tys. zł
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Kupiłeś telewizor? Masz mało czasu na zgłoszenie. Później grozi kara
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Milioner stawia wieżę widokową. Mieszkańcy mają wątpliwości
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Popularny miód zniknie z polskich sklepów. Powodem nowe przepisy UE
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Kupują bilety, płacą mandaty. Pasażerowie mają dość
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Koniec sklepów bez kasjerów. Sieciówka tłumaczy powody
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"
Polski ser mistrzem świata. Klienci szturmują sklep. "Nawał pracy"