"Gazeta Wyborcza" podniosła ceny reklam średnio o 7,9 proc.
6.1.Warszawa (PAP) - "Gazeta Wyborcza" od 2 stycznia 2009 roku
podwyższyła ceny reklam w wydaniu ogólnopolskim oraz niektórych
dodatkach średnio o 7,9 proc. - podała...
06.01.2009 | aktual.: 06.01.2009 11:39
6.1.Warszawa (PAP) - "Gazeta Wyborcza" od 2 stycznia 2009 roku podwyższyła ceny reklam w wydaniu ogólnopolskim oraz niektórych dodatkach średnio o 7,9 proc. - podała Agora w komunikacie.
"+Gazeta Wyborcza+ zmieniła cenniki reklamowe wydania ogólnopolskiego oraz niektórych dodatków - +Gazety Telewizyjnej+, +Wysokich Obcasów+, +Gazety Co jest Grane+, +Gazety Dom+ i +Turystyki+. Od 2 stycznia 2009 roku ceny reklam w tych wydaniach wzrosły średnio o 7,9 proc." - podała Agora.
Spółka podała, że z początkiem roku 2009 zmieniły się także ceny reklam i ogłoszeń w niektórych wydaniach lokalnych "Gazety".
"Zmiany te są zróżnicowane i wynikają ze strategii tworzonych indywidualnie dla poszczególnych rynków lokalnych" - podano.
"Struktura i logika cennika nie uległy zasadniczym zmianom" - czytamy dalej.(PAP)
bas/ ana/