GPW wykluczy jutro akcje TVN z obrotu giełdowego

Warszawa, 05.10.2015 (ISBnews) - Giełda Papierów Wartościowych (GPW) wykluczyła z dniem 6 października br. z obrotu giełdowego akcje TVN na wniosek spółki, podała giełda.

05.10.2015 | aktual.: 08.10.2015 17:08

Warszawa, 05.10.2015 (ISBnews) - Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
wykluczyła z dniem 6 października br. z obrotu giełdowego akcje TVN na wniosek spółki, podała giełda.

"W dniu 29 września 2015 r. został złożony przez spółkę TVN S.A. wniosek o wykluczenie z obrotu giełdowego akcji tej spółki z uwagi na fakt, że wszystkie jej akcje, po przeprowadzonym przymusowym wykupie, znajdują się w posiadaniu trzech akcjonariuszy, a nadzwyczajne walne zgromadzenie spółki TVN S.A. podjęło w dniu 29 września 2015 r. decyzję o wycofaniu akcji z obrotu giełdowego" - czytamy w komunikacie.

Obrót akcjami TVN na GPW był zawieszony od 23 września br. Southbank Media Limited - spółka zależna od Scripps Networks Interactive - zażądał tego dnia przymusowego wykupu 4 230 474 akcji TVN, reprezentujących w zaokrągleniu 1,24% kapitału zakładowego po cenie 20 zł za akcję. Dzień wykupu ustalono na 28 września.

TVN jest jedną z wiodących spółek mediowych w Polsce oferującą bezpłatne i płatne lifestylowe i rozrywkowe kanały telewizyjne, w tym między innymi TVN, TVN Style, TTV, TVN Turbo, a także wiodący całodobowy kanał informacyjny TVN24 oraz kanał informacji gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 roku dzięki swojej ofercie TVN zyskał największą na polskim rynku oglądalność na poziomie 22%. TVN Media jest największym domem mediowym w Polsce posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych.

Scripps Networks Interactive to jeden z wiodących producentów angażujących treści dotyczących wnętrz, jedzenia oraz podróży. W portfolio SNI można znaleźć niezwykle popularne marki telewizyjne i internetowe, takie jak HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel czy Great American Country, których łączny zasięg miesięczny w Stanach Zjednoczonych to ponad 190 mln widzów.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)