Grupa HubStyle wprowadziła 2 nowe marki, uruchomiła sklep internetowy
Warszawa, 10.12.2015 (ISBnews) - Grupa HubStyle - właściciel marki odzieżowej Sugarfree.pl - wprowadziła na rynek dwa nowe brandy Cardio Bunny i Emente. Pierwsza z nich oferuje kobiece i stylowe ubrania fitness, które dostępne są również w nowo otwartym sklepie internetowym Cardio Bunny, także dla klientek za granicą, podała spółka w komunikacie.
"W pierwszych 3 kwartałach 2015 r. sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6-krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości - kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 roku" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Grupa Nokaut była wcześniej przede wszystkim operator porównywarki cen Nokaut.pl. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.
(ISBnews)