Trwa ładowanie...
dhhnv18

Grupa Nokaut chce pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto

29.11. Warszawa (PAP) - Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka...

dhhnv18
dhhnv18

29.11. Warszawa (PAP) - Grupa Nokaut, spółka zajmująca się działalnością na rynku e-commerce, planuje pozyskać z emisji nowych akcji ok. 35-50 mln zł netto. Środki te spółka zamierza przeznaczyć m.in. na nabycie serwisów Skąpiec.pl i Opineo.pl, zakup nowego oprogramowania i dalszą ekspansję rynkową - wynika z prospektu emisyjnego spółki.

Oferta publiczna obejmie 899.500 akcji serii A oraz 1.700.000 akcji serii C.

Wpływy brutto z emisji akcji serii C zostały oszacowane w przedziale pomiędzy 37,5 a 52,5 mln zł, natomiast wpływy netto w przedziale pomiędzy 35 a 50 mln zł.

Wpływy z emisji akcji serii C netto zostały obliczone poprzez odjęcie od zaplanowanej kwoty wpływów z emisji brutto szacowanych kosztów przeprowadzenia oferty.

dhhnv18

W sumie do obrotu trafi 5.764.000 akcji serii A, 100.000 akcji serii B, 1.700.000 akcji serii C oraz 1.700.000 PDA serii C.

Cena emisyjna akcji serii C oraz cena sprzedaży akcji serii A zostaną ustalone w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, odpowiednio przez zarząd emitenta i wprowadzających oraz na podstawie rekomendacji oferującego. Cena emisyjna i cena sprzedaży będą równe i jednakowe dla obu transz.

Środki pozyskane z oferty publicznej spółka chce przeznaczyć na zakup serwisów internetowych Skąpiec.pl oraz Opineo.pl. Na ten cel spółka chce przeznaczyć ok. 10-12 mln zł pozyskanych z emisji akcji C.

Grupa Nokaut zamierza również przeznaczyć 18-26 mln zł na zakup nowego oprogramowania, potrzebnego dla modernizacji m.in. porównywarki cen, systemu płatności elektronicznych, dalszego rozwoju serwisu sklepyfirmowe.pl i integracji wewnętrznej.

dhhnv18

Pozostałymi celami emisji podanymi w prospekcie emisyjnym spółki są: ekspansja rynkowa (w tym ekspansja zagraniczna oraz budowa marki spółki), na którą spółka planuje przeznaczyć 4-7 mln zł oraz War-chest, na który spółka planuje przeznaczyć 1-2 mln zł.

Oferującym jest Dom Maklerski BZ WBK.

Grupa Nokaut działa na rynku e-commerce. Prowadzi między innymi internetową porównywarkę cen Nokaut.pl, którą każdego miesiąca odwiedza ponad 2,5 miliona użytkowników.

Spółka prowadzi ponadto zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl - narzędzie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl oraz sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni). (PAP)

kam/ asa/

dhhnv18
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhhnv18