Grupa Wirtualna Polska wprowadza nową odsłonę serwisu O2

Warszawa, 30.09.2015 (ISBnews) - Grupa Wirtualna Polska wprowadza na polski rynek internetowy nową odsłonę portalu O2, który na bazie Big Data ma oferować użytkownikom spersonalizowane treści w stylu social media, a także nowe możliwości reklamowe, poinformowali przedstawiciele grupy.

30.09.2015 15:17

"Nowe O2 to tzw. single-page-app, który pozwala na jednoczesną konsumpcję wielu różnych typów kontentu, chociażby streamu TV, czy zdjęć. Zapewni czytelnikom nieustannie nowe, spersonalizowane treści, bez konieczności odświeżania. To nie portal, nie serwis internetowy, a pełnoprawna aplikacja - nowatorskie podejście w polskich mediach online do prezentacji treści. Gwarantuje szybkość działania i spójność doświadczenia użytkownika. Materiały nie otwierają się na osobnych, długo ładujących się stronach, a szybkich i prostych warstwach" - powiedział dyrektor departamentu rozwoju produktu Grupy WP Adam Plona podczas prezentacji serwisu.

Nowe O2 ma łączyć w sobie cechy aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy social mediów. Grupa zapowiada, że to "rewolucyjna" zmiana w sposobie dostarczania treści i angażowania użytkowników i jednocześnie nowe możliwości reklamowe. Przedstawiciele Grupy WP podkreślali również, że nowe O2 to również jedno z pierwszych tak dużych wdrożeń mechanizmów Big Data w polskich mediach online.

Charakterystyczne dla nowej strony są interaktywne rogi witryny, które umożliwiają błyskawiczny dostęp do TV online, radia Open FM, quizów, a także do poczty elektronicznej. O2 podzielono na dwie kolumny. Pierwsza to zasilany w dużej mierze treściami z social mediów feed. Druga przeznaczona jest na materiały redakcyjne.

"To produkt, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Interaktywną platformę informacyjno-rozrywkową dla tych, którzy czują się młodo, są obecni w social media i są przyzwyczajeni do sposobu prezentowania w nich informacji" - dodała dyrektor produktu rozrywka i serwisów gwiazdorskich w Grupie WP Edyta Sidwa.

Wskazała, że O2, jako witryna "infotainment" stanowi miks najważniejszych informacji i angażującej rozrywki, nieustannie zmieniająca się w tempie, do jakiego przywykł już "współczesny" użytkownik.

Nowe O2 oferuje nowe możliwości wielokanałowego dotarcia reklamowego, w tym m.in. sponsoring newsów, quizu, cytatu. Ofertę strony głównej serwisu wzbogacono o opcję reklamy audio-wideo w interaktywnych rogach strony.

"Nowe O2 wpisuje się w strategię Grupy WP, która chce być z użytkownikiem 24/7 i osiągnąć pozycję naturalnego i głównego medium informacyjno-kulturalno-rozrywkowego w Polsce. W naszym portfolio znalazł się nowoczesny produkt skierowany do najbardziej aktywnych użytkowników, który będzie nie tylko za nimi nadążał, ale także pozwalał im samym być na bieżąco z szybko zmieniającym się światem" - podsumował VP Media Product w Grupie WP Jarosław Grabowski.

Grupa Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych - Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności portale o tematyce biznesowej - Money.pl oraz Biztok, portale dotyczące nowych technologii - np. Dobreprogramy, portale o tematyce sportowej - np. Sportowe Fakty, oraz portale o charakterze rozrywkowym - np. Pudelek. Spółka jest notowana na GPW od maja 2015 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)