Trwa ładowanie...
dmeg9zv
konkurs
01-12-2009 10:30

Handel-net uruchamia drugą edycję konkursu Złota Witryna

W konkursie Złota Witryna Handel-net 2009 wybieramy najlepsze strony internetowe producentów i dystrybutorów FMCG. W tym roku do trzech kategorii: Żywność, Kosmetyki i środki czystości oraz Sieci handlowe dodajemy nową: Sklepy internetowe.

dmeg9zv
dmeg9zv

W konkursie organizowanym przez redakcję portalu Handel-net wybieramy najlepsze strony internetowe producentów żywności, kosmetyków i środków czystości, sieci handlowych i delikatesów on-line. Trzy pierwsze kategorie zostały wyodrębnione w pierwszej edycji konkursu Złota Witryna, zorganizowanej przed rokiem. W tym roku postanowiliśmy dodać nową kategorię, spożywcze sklepy internetowe. Powodem takiej decyzji jest obserwowany przez nas szybki rozwój sprzedaży artykułów spożywczych w sieci, objawiający się zarówno poprzez tworzenie nowych platform dla handlu żywnością, jak również rozwój już istniejących. Spożywcze delikatesy działające dłużej niż rok notują duże wzrosty obrotów, poszerzają asortyment i wchodzą na nowe tereny, obejmując zasięgiem dostaw kolejne miasta i grupy konsumentów.

Czym różnią się kategorie Sieci handlowe i Sklepy internetowe

W kategorii sieci handlowe będziemy oceniać strony internetowe wszystkich detalistów, bez względu na to, czy posiadają one dodatkowo funkcję sprzedaży przez internet, czy nie. Główne kryteria oceny takich stron to: aktualność i zakres informacji o sieci oraz oferowanych przez nią produktach, przejrzystość strony i przyjazna nawigacja, atrakcyjna grafika, różnorodność elementów, interaktywność, budowa społeczności, komunikacja z potencjalnymi klientami, budowa wizerunku sieci, atrakcyjność akcji promocyjnych, elementy do pobrania itp. Jeśli chodzi o sklepy internetowe będziemy dodatkowo oceniać funkcjonalność platformy handlowej, możliwości płatnicze, zasięg i warunki dostaw oraz szerokość asortymentu. W przypadku sieci handlowych, które posiadają strony informacyjne dla konsumentów oraz sklepy on-line, mogą one pojawić się w dwóch kategoriach i w obu rywalizować o tytuł Złotej Witryny Handel-netu.

Zgłoszenia do konkursu, short lista i Jury

Przyjmujemy już zgłoszenia najciekawszych stron internetowych na adres redakcja@handel-net.pl.Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Swoje propozycje mogą zgłaszać zarówno właściciele tych stron, jak i wszyscy użytkownicy portalu Handel-net. Mile widziane są krótkie uzasadnienia, które pomogą Jurorom rozstrzygnąć, jakie witryny wybrać do tzw. krótkiej listy i na które następnie głosować w finale konkursu. Prawo do zgłaszania witryn do konkursu mają również Jurorzy i redakcja Handel-netu. W ubiegłorocznej, pierwszej edycji konkursu Złota Witryna zebraliśmy ponad 150 zgłoszeń, najwięcej do kategorii Żywność. Wybraliśmy po 10 stron na short listy w każdej kategorii. Podobnie będzie również w tym roku, z jedną różnicą: short lista Sklepów internetowych będzie składała się tylko z pięciu pozycji. Wybrani przez nas Jurorzy, specjaliści z zakresu FMCG, handlu detalicznego i internetu, będą głosować na poszczególne witryny, przyznając im punkty od 10
(maksymalnie) do zera. Strona, która zdobędzie najwięcej punktów wygrywa w swojej kategorii.

Przypomnijmy, w pierwszej edycji konkursu Złota Witryna Handel-netu w kategorii Żywność zwyciężyła strona www.poprostugotuj.pl marki Knorr należącej do Unilever Polska, a w kategorii Kosmetyki i środki czystości strona www.nivea.pl (Nivea Polska). Najlepszą witryną wśród sieci handlowych okazała się strona www.real.pl, należąca do sieci hipermarketów Real z grupy Metro. Jak będzie w tym roku, okaże się za kilka tygodni. Wkrótce podamy skład Jury, a następnie short listy zgłoszeń do konkursu Złota Witryna Handel-net 2009.

dmeg9zv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dmeg9zv