Handlowy liczy na 50‑proc. wzrost sprzedaży kluczowych produktów w placówkach smart
22.10. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy liczy, że w placówkach nowego typu liczba sprzedawanych kluczowych produktów będzie o 50 proc. wyższa niż w obecnie funkcjonujących oddziałach...
22.10.2013 | aktual.: 22.10.2013 13:08
22.10. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy liczy, że w placówkach nowego typu liczba sprzedawanych kluczowych produktów będzie o 50 proc. wyższa niż w obecnie funkcjonujących oddziałach banku - poinformował Brendan Carney, wiceprezes zarządu.
"Do końca przyszłego roku chcemy otworzyć 25 takich oddziałów. Chcemy, by były one zlokalizowane w centrach handlowych i by godziny ich otwarcia były takie same, jak centrów handlowych, w których funkcjonują" - powiedział na konferencji Carney.
"Nasze nowe oddziały muszą znajdować w miejscach, gdzie klienci często przebywają. To przełoży się na wzrost produktywności. Chcemy zwiększyć wskaźnik produktywności o 50 proc. na kluczowych produktach" - dodał.
Magdalena Proga-Stępień, szef dystrybucji bankowości detalicznej, poinformowała, że w nowej tego typu placówce w Katowicach sprzedaż jest jeszcze wyższa.
Bank podał rano, że w ramach zmian, planuje, iż do końca 2014 roku w obrębie największych aglomeracji Polski będzie funkcjonować 25 placówek typu smart, które zastąpią tym samym tradycyjne oddziały bankowe. Zarząd banku zdecydował jednocześnie o wyjściu w 2013 roku z 19 lokalizacji oddziałów bankowości detalicznej zlokalizowanych poza kluczowymi dla banku rynkami.
"Budujemy nowy model bankowości detalicznej. Badania, które przeprowadziliśmy, wskazują, że zmiany zachowań klientów są coraz szybsze. Klienci chcą kupować usługi bankowe w miejscach, gdzie toczy się ich życie. Zmiany zachowań klientów to jeden z czynników, który spowodował ostatnie decyzje. Dodatkowo dochodzą zmiany technologiczne. Jesteśmy przekonani, że tradycyjna bankowość się kończy, o ile się nie skończyła" - powiedział Sikora. (PAP)
seb/ jow/ ana/