Trwa ładowanie...
d3t5z1s

Hurtimex chce otworzyć do końca 2010 r. 10 outletów i 10 sklepów firmowych

19.11. Warszawa (PAP) - Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej notowany na NewConnect, chce otworzyć do końca przyszłego roku 10 outletów oraz 10 salonów firmowych....

d3t5z1s
d3t5z1s

19.11. Warszawa (PAP) - Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej notowany na NewConnect, chce otworzyć do końca przyszłego roku 10 outletów oraz 10 salonów firmowych. Spółka chce współpracować handlowo i kapitałowo z innymi producentami odzieży dziecięcej oraz producentami odzieży dla dorosłych - podał Hurtimex w założeniach do strategii na lata 2010-2011.

"Celem spółki Hurtimex jest zbudowanie do końca 2010 roku sieci 10 sklepów outletowych zlokalizowanych poza galeriami handlowymi oraz 10 salonów firmowych zlokalizowanych w galeriach handlowych" - napisano w komunikacie.

Spółka podała, że outlety będą tworzone ze środków pozyskanych z emisji akcji serii E spółki oraz ze środków własnych, a salony firmowe zostaną sfinansowane ze środków z planowanej emisji akcji serii F w ramach kapitału docelowego przy udziale inwestora finansowego.

"W ramach budowy własnej sieci salonów firmowych zarząd rozważa powołanie spółki zależnej, w celu zarządzania siecią sprzedaży detalicznej" - napisano.

d3t5z1s

Hurtimex chce też nawiązać współpracę handlową i kapitałową z innymi polskimi producentami odzieży dziecięcej, które realizują roczne przychody rzędu 10-60 mln zł, w celu stworzenia grupy firm o łącznych przychodach rzędu 100 mln zł.

"W ramach współpracy handlowej z takimi partnerami spółka zamierza zbudować nowy kanał sprzedażowy, tj. sieć salonów w których oferowany byłby asortyment marki "tup-tup" wraz z odzieżą komplementarną" - napisano.

Spółka zamierza też pozyskać partnera produkującego odzież męską i damską.

"Spółka uważa, że umiejętne połączenie asortymentu odzieży dziecięcej z odzieżą +dorosłą+ może dać efekt synergii, uzupełnienia i zwiększenia możliwości sprzedażowych" - podał Hurtimex w komunikacie.

Pełna strategia rozwoju ma być opracowana i przedstawiona do akceptacji rady nadzorczej spółki do końca grudnia 2009 roku. (PAP)

pel/ gor/

d3t5z1s
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3t5z1s