IAI - Raport miesięczny za październik 2014 r. (22/2014) - EBI

IAI - Raport miesięczny za październik 2014 r. (22/2014)

10.11.2014 | aktual.: 01.03.2022 13:21

| | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | NEW CONNECT | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | Raport EBI nr | 22 | / | 2014 | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-11-10 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Raport miesięczny za październik 2014 r. | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku ?Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect? Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za październik 2014 roku. I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A. Październik obfitował w istotne wydarzenia w życiu Spółki. Należy wyróżnić przede wszystkim inwestycję w CupSell.pl sp. z o.o., czyli platformę umożliwiającą zakładanie sklepów internetowych z personalizowanymi produktami (głównie koszulkami) oraz, co jest potwierdzeniem wysokiej dynamiki rozwoju IAI S.A., czwartą z rzędu nagrodę Deloitte Fast50 CEE. Przychody ze sprzedaży w Spółce w październiku osiągnęły poziom 1,1 miliona złotych netto, co oznacza wzrost o 48% wobec października 2013 roku. Spółka zwiększa bardzo
szybko i systematycznie sprzedaż już od 9 lat, co owocuje czwartą z rzędu nagrodą Deloitte Fast50 CEE. W tym roku tylko dwie firmy z Polski były w tym rankingu po raz czwarty, a IAI S.A. odnotowało nawet awans o 12 pozycji. Zasada Deloitte Technology Fast50 jest prosta, ale bardzo skuteczna. Firma musi osiągnąć minimum 50 000 euro przychodów rocznie, szybko rosnąć i wdrażać nowoczesne technologie. Minimalny poziom przychodów oraz pięcioletni okres analizy praktycznie wyłącza z tego konkursu start-upy. Z drugiej strony sprawia to, że trudno w tym rankingu zaistnieć, ale jeszcze trudniej utrzymać się kilka lat z rzędu. IAI S.A. jest jedyną środkowoeuropejską usługą dla sklepów i hurtowni internetowych dostępna w modelu SaaS, która znajduje się do rankingu Deloitte Fast50 CEE. Taki wynik potwierdza klientom, partnerom, inwestorom giełdowym i pracownikom Spółki, jej profesjonalizm, wiarygodny model biznesowy i jego skuteczną realizację oraz zapewnia im bezpieczeństwo łączenia się z Spółką, jako partnerem
biznesowym, na lata. Aby jeszcze bardziej zwiększyć swój udział w rynku i dotrzeć do nowej grupy klientów IAI S.A. nabyła 35% udziało?w w CupSell sp. z o.o., spo?łce s?wietnie znanej w polskim e-handlu, bardzo szybko rosna?cej i zdobywaja?cej sympatie? kliento?w nieszablonowym podejs?ciem do ich obsługi. CupSell to platforma, na kto?rej blogerzy, youtuberzy, organizatorzy imprez, zespoły muzyczne, graficy i praktycznie kaz?dy, kto czuje takie powołanie, moga? otworzyc? bez z?adnego ryzyka prosty sklep internetowy i sprzedawac? odziez? i gadz?ety z personalizowanymi, zaprojektowanymi specjalnie pod te? osobe? grafikami. CupSell zajmuje sie? ich produkcja? i dostarczeniem do klienta. Obecnie obsługuje juz? kilkadziesia?t tysie?cy sprzedawco?w z Polski. CupSell zdobywa tez? rynki zagraniczne. Klientami IAI-Shop.com (IdoSell Shop za granicą) sa? gło?wnie profesjonalni sprzedawcy, a inwestycja w CupSell pozwala zdobyc? IAI S.A. znaczny udział w rynku mniejszych sprzedawco?w, dla kto?rych IAI-Shop.com jest zbyt
rozbudowanym narze?dziem. Oferta obu firm idealnie sie? uzupełnienia. CupSell i IAI S.A. juz? zapowiadaja? wprowadzenie nowych usług, kto?re pozwola? szybko rozwijac? sie? CupSell.pl, ale dzie?ki nieszablonowemu podejs?ciu do biznesu wprowadza? powiew s?wiez?ego powietrza do polskiego e-handlu. Spółka oczekuje wpływów z dywidend z działalności CupSell.pl w ciągu trzech lat oraz praktycznie natychmiastowego poszerzenia bazy obsługiwanych podmiotów o kilkadziesiąt tysięcy małych sklepów. 30 czerwca Spółka udostępniła sklepom internetowym bardzo innowacyjną funkcję Sklepu aukcyjnego. W ramach pierwszej wersji mechanizmu, udostępniliśmy maskę STANDARD RWD Allegro, która dedykowana była sprzedawcom na Allegro. Jako certyfikowany Partner eBay IAI S.A. stworzyła także maskę STANDARD RWD eBay. Dodatkowe rozwiązanie dla eBay pozwala na wykorzystanie Sklepu aukcyjnego dla wszystkich zainteresowanych sprzedażą w eBay. Sklep aukcyjny to narzędzie, które prezentuje te same towary, które Sklep umieścił na aukcjach, ale
pokazując je z pełnym wykorzystaniem mechanizmów sklepowych IAI-Shop.com jak np. zaawansowane filtrowanie, czy dowolnie rozbudowana prezentacja towarów, a kończąc na tak ciekawych modułach jak np. panel zwrotu towaru do sklepu. Kierowanie do sklepu aukcyjnego z aukcji jest dozwolone, z uwagi na to, że strona sklepu aukcyjnego, pod daną domeną nie prowadzi sprzedaży, a jedynie udostępnia katalog towarów. Maska STANDARD RWD eBay jest w pełni responsywna, co oznacza, że sklep będzie się właściwie prezentował w każdej rozdzielczości ekranu, także przy zakupach mobilnych. Jest to ważne, ponieważ w zakupach na eBay znaczący udział mają właśnie zakupy na tabletach i smartfonach. Dodatkowo na bazie tej maski dział graficzny IAI S.A. jest w stanie przygotować realizację sklepu w dowolnej koncepcji. Spółka przewiduje przychody ze sprzedaży nowych sklepów aukcyjnych oraz opłat abonamentowych i prowizyjnych za kolejne sklepy internetowe. Kolejnym rankingiem, który okazał się sukcesem Spółki, był opublikowany w
październiku raport Opineo podsumowujący najlepsze opinie o sklepach internetowych z branży modowej. Spos?ro?d ponad 200 sklepo?w internetowych z branz?y odziez?owej do finału zakwalifikowało sie? wyła?cznie 39 sklepo?w, spełniaja?cych najwyz?sze kryteria obsługi klienta. Wśród nich jest aż 17 (44%) klientów Spółki, które po raz kolejny zdominowały kolejny ranking oraz zajęły czołowe miejsca plasując się w pierwszej 5. Ranking potwierdza, że IAI-Shop.com (IdoSell Shop) jest świetnym narzędziem dla profesjonalnych sprzedawców i wspomaga ich w odnoszeniu sukcesu w e-handlu. Wysokie pozycje sklepów IAI-Shop.com (IdoSell Shop) przyciągają kolejnych klientów, co przekłada się na przychody Spółki oraz postrzeganie marki IAI-Shop.com (IdoSell Shop). Zainteresowanych szczegółową listą wszystkich nowości wprowadzonych w październiku 2014 zachęcamy do sprawdzenia strony internetowej IAI S.A: http://www.idosell.com/pl/corp/ir-news/ Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie
wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od debiutu w 2009 roku, przynoszą pozytywny w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką. II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem. W październiku 2014 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty: 1. 7 października 2014 r. - Zawarcie umowy nabycia udziałów w Cupsell sp. z o.o. 2. 8 października 2014 r. - Raport miesięczny za wrzesień 2014 r. W październiku 2014 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości przez system ESPI żadnych informacji. III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem. IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, przeprowadzenie ekspansji
zagranicznej oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego. Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów. Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej. IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu listopadzie i grudniu 2014, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów. W listopadzie i grudniu 2014 r. będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta: 1. 14 listopada 2014 r. ? Raport okresowy za III kwartał 2014 r. 2. 8 grudnia 2014 r. - Raport miesięczny za listopad 2014 r. Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Załączniki | | | | | | | | | | |
| | Plik | Opis | | | | | | | | | |
| | IAI-raport-miesieczny-X-2014-0.pdf | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | (telefon) | (fax) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (NIP) | (REGON) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (ulica) | (numer) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (e-mail) | (www) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (kod pocztowy)
| (miejscowość) | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis Data
Paweł Fornalski Prezes Zarządu
Sebastian Muliński Wiceprezes Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)