Intermarche rozpocznie za klika tygodni testy konceptu e‑zakupów Drive

Warszawa, 02.10.2014 (ISBnews) - Grupa Muszkieterów wprowadzi w swoich sklepach Intermarche możliwość dokonywania zakupów online w ramach konceptu sprzedaży internetowej Drive, poinformował prezes dyrekcji handlowej Intermarche Krzysztof Waligórski. Projekt pilotażowy prowadzony w 2 miejscowościach różnej wielkości rozpocznie się za klika tygodni.

02.10.2014 | aktual.: 02.10.2014 12:38

"Widząc ewolucję rynku online w Polsce, nie możemy być obojętni na jego rozwój. Dlatego stworzymy model zamawiania produktów przez internet i ich odbioru w sklepie. Za kilka tygodni uruchomimy 2 testowe placówki w ramach konceptu Drive" - powiedział Waligórski podczas konferencji prasowej.

Podkreślił, że po przybyciu do sklepu klient odbierze zamówione zakupy w ciągu 5 minut. Dostępne będą różne opcje płatności, a klient nie poniesie kosztów pakowania. W koncepcie Drive sieć zaoferuje 6-7 tys. produktów.

"W najbliższych latach wszystkie sklepy w Polsce będą miały koncept drive" - zapowiedział prezes Grupy Muszkieterów w Polsce Patrick Renault.

"Uważamy, że dzięki konceptowi zyskamy nowego klienta" - dodał Waligórski.

Model ten działa już we Francji jako sklep internetowy Le Drive. Klient ma możliwość odbioru zapakowanych produktów w dogodnym dla siebie czasie w najbliższej placówce Intermarche.

Grupa Muszkieterów kontynuuje realizację strategii "Polska CAP 2020", w ramach której zamierza do 2020 r. otworzyć w Polsce blisko 500 nowych supermarketów Bricomarche i Intermarche i osiągnąć 16 mld euro obrotów. Zainwestuje w tym czasie 6 mld zł, a zatrudnienie wyniesie ponad 33 tys. osób.

Muszkieterowie mają dziś w Polsce 209 supermarketów Intermarche i 100 Bricomarche.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)