Internet Media Services planuje w lipcu debiut na NewConnect
13.06. Warszawa (PAP) - Internet Media Services (IMS), specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w lipcu debiut na NewConnect, ale nie będzie on połączony z emisją...
13.06.2011 | aktual.: 13.06.2011 17:08
13.06. Warszawa (PAP) - Internet Media Services (IMS), specjalizująca się w marketingu sensorycznym, planuje w lipcu debiut na NewConnect, ale nie będzie on połączony z emisją nowych akcji. Nowa emisja o wartości 3-8 mln zł, czyli 10-15 proc. kapitału zakładowego, planowana jest na późną jesień - poinformował na konferencji prezes Michał Kornacki.
"Nowa emisja zależna będzie od projektów akwizycyjnych. Kapitał potrzebny jest nam na przejęcia, a nie na bieżącą działalność spółki" - powiedział Kornacki.
"W perspektywie roku-dwóch chcielibyśmy pojawić się na rynku głównym" - dodał.
Cele strategiczne IMS zakładają osiągnięcie 60-proc. udziału przychodów z usług abonamentowych, mających pokrywać koszty bieżącej działalności, roczny przyrost na poziomie 1200 obsługiwanych punktów w zakresie audiomarketingu oraz wzrost liczby podmiotów obsługiwanych w zakresie digital signange w ciągu 2 lat z 19 do 50.
Przychody spółki wzrosły w I kw. 2011 o 9 proc. rdr. i wyniosły 5 mln zł. EBITDA wzrosła o 63 proc. i wyniosła 1,3 mln zł. Zysk netto wzrósł o 84 proc. do 327 tys. zł.
IMS planuje zwiększyć liczbę obsługiwanych punktów do 10 tys. w 2013 roku. Liczba obsługiwanych punktów w 2010 wyniosła 4 tys.
IMS świadczy usługi z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działa w segmencie mediów i nowoczesnej technologii. Wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. (PAP)
jmn/ ksz/ asa/