inviPay.com osiągnął poziom rentowności po 8 miesiącach działalności
Warszawa, 18.07.2016 (ISBnews) - inviPay.com - aplikacja z sektora fintech - po ośmiu miesiącach od rozpoczęcia działalności osiągnęła poziom rentowności (break even), poinformował założyciel i prezes Marcin Pasenik.
18.07.2016 09:58
"inviPay jest wielkim ułatwieniem dla firm, które borykają się wciąż z niezapłaconymi na czas fakturami czy nierzetelnymi klientami. Dzięki naszej aplikacji każdy klient może sprawdzić rzetelność firmy, od której chce przyjąć zlecenie w ciągu 30 sekund i zabezpieczyć swoje pieniądze. To unikalna formuła, z której korzysta coraz więcej firm z branży transportowej z prostych przyczyn: dzięki bardzo prostej aplikacji mogą zabezpieczyć, wypłacić środki z faktury i mieć komfort prowadzenia biznesu" - powiedział Pasenik, cytowany w komunikacie.
inviPay.com to aplikacja cloudowa, z której korzysta coraz więcej małych i średnich firm. Dzięki niej, przedsiębiorcy już na etapie zamówienia/projektu mogą zabezpieczyć swoje pieniądze jeszcze przed przystąpieniem do jego realizacji, a następnie po wystawieniu faktury natychmiast wypłacić z niej 100% środków, bez względu na terminy płatności, podano w informacji.
"Firmy korzystające z platformy nie mają żadnych kosztów stałych. Każda firma sama decyduje, które zamówienie chce zabezpieczyć oraz za które faktury chce od razu wypłacić pieniądze. Dzięki temu w bardzo prosty sposób przedsiębiorcy nawet tych mikro i małych firm mogą szybko i bez zbędnych formalności poprawić skutecznie swoją płynność finansową, podano również.
inviPay.com udostępnia również płacenie fakturami za zakupy. W praktyce oznacza to, że wystarczy mieć faktury sprzedaży, aby zapłacić za jakiekolwiek swoje zobowiązania.
Skorzystać z inviPay może każdy, kto prowadzi firmę minimum 12 miesięcy i nie ma zgłoszonych długów na giełdach wierzytelności. inviPay nie wymaga od swoich klientów, aby płacili stały abonament, czy rozliczali konkretne obroty.
"Nie chodzi o to, aby pobierać opłaty za nic. Celem naszej aplikacji jest to, aby klient chciał się rozliczać bo ma taką potrzebę i aplikacja mu rzeczywiście pomaga w codziennych działaniach, a nie po to, aby spełnić wymogi umowy, czy pobierać stałe opłaty bez względu na to czy korzysta czy nie" - wyjaśnił Pasenik.
Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes InviPay wskazywał, że internetowy system płatności dla biznesu liczy na osiągnięcie progu rentowności (break even) w czerwcu po ośmiu miesiącach od rozpoczęcia działalności.
(ISBnews)