IT dla Firm to wygoda i oszczędności
Jeśli komputery w firmie ciągle sprawiają problemy, a informatycy nie nadążają, biegając od biurka do biurka, to usługa IT dla Firm jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź, dlaczego nowa oferta Telekomunikacji Polskiej gwarantuje pewność, wygodę i korzyści.
30.09.2011 | aktual.: 30.09.2011 14:23
IT dla Firm to wygoda i oszczędności Jeśli komputery w firmieciągle sprawiają problemy, a informatycy nie nadążają, biegając od biurka do biurka, to usługa IT dla Firm jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź, dlaczego nowa oferta Telekomunikacji Polskiej gwarantuje pewność, wygodę i korzyści.
W ramach usługi IT dla Firmklient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji: podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, oprogramowanie firm Microsoft i Symantec, a także sprzęt peryferyjny i akcesoria. Każdy z wynajętych systemów jest objęty profesjonalnym wsparciem realizowanym przez inżynierów TP. Nie oznacza to jednak, że trzeba pozbywać się własnego sprzętu – istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla już posiadanych przez firmę rozwiązań. Usługa IT dla Firm jest skierowana zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. Została dopasowana do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Oferta kompleksowego wsparcia dla systemówIT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego i oprogramowania gwarantuje ciągłość funkcjonowania firmy.
Unikalną cechą usługi IT dla Firm jest abonamentowa forma rozliczenia. W ten sposób można zapłacić zarówno za komputery i oprogramowanie, jak i oferowane przez TP wsparcie techniczne. Dzięki temu nie trzeba kupować sprzętu na kredyt (blokując swoją zdolność kredytową) ani za gotówkę. Uniknięcie wielotysięcznej inwestycji często może uratować roczny budżet firmy.
Jak to działa?
Zgłoszenia awarii systemów objętych wsparciem TP są przyjmowane pod bezpłatnym numerem infolinii 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych „od ręki”, w ciągu 15 minut.
Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta za pomocą zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki. W przypadku poważniejszych awarii TP dostarczy sprzęt zastępczy bez dodatkowych opłat.