Jedna piąta giełdowych firm nie zamierza organizować spotkań z dziennikarzami
Warszawa, 08.10.2015 (ISBnews) - Co 3. giełdowa spółka nie robi briefingów dla prasy, a 21% firm notowanych na GPW i NC nie zamierza organizować spotkań z dziennikarzami, wynika z pierwszego badania "Trendów w relacjach inwestorskich" przeprowadzonego przez ITBC Communication, poinformowała agencja.
"Pierwsze badanie 'Trendów w relacjach inwestorskich' 2015 pokazało, że 37% emitentów nie organizuje spotkań z prasą. W grupie tej przeważają spółki z WIG pozostałe (46%) i NewConnect (43%). Spośród wszystkich badanych co 5. zadeklarował, że nie zamierza organizować takich spotkań w przyszłości" - podało ITBC Communication w komunikacie.
Z przeprowadzonego badania wynika również, że 70% emitentów przygotowuje i rozsyła informacje prasowe, z czego 11% robi to regularnie, zaś 48% aranżuje (27% regularnie) wypowiedzi w mediach.
Badanie zostało przeprowadzone na przełomie maja i czerwca br. Wzięło w nim udział 126 spółek notowanych zarówno na GPW, jak i NewConnect.
(ISBnews)