Kaufland tnie ceny, chce powalczyć z Biedronką
Ostre cięcie cen i rzucenie rękawicy konkurencji z Tesco i Biedronki to najnowsze plany Kauflandu. Niektóre towary kosztują mniej nawet o 30 proc.! - pisze portalspozywczy.pl.
Redukcji uległy ceny od trzech do czterech tysięcy produktów na półkach w sklepach Kaufland w województwie mazowieckim. Promocja dotyczy sklepów przy ul. Birżańskiej 1, ul. Korkowej 165 A w Warszawie, a także w placówce przy ul. Powstańców 7 w podwarszawskich Ząbkach.
Powodem takiej obniżki cen jest dostosowanie ich do poziomu na lokalnych rynkach, na których działa Kaufland.
Akcja ma podkreślić konkurencyjność cenową sklepów Kauflandu.
- Chcemy pokazać, że oferujemy naszym klientom „ceny dyskontowe" - mówi Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy firmy Kaufland Polska Markety.
W Polsce Kaufland ma 165 sklepów - hipermarketów i supermarketów. W Warszawie i okolicach to 10 placówek.