Kinder Joy zadebiutuje na amerykańskim rynku. Zakaz wciąż dla Jajka Niespodzianki

W ciągu roku na całym świecie Ferrero sprzedaje ponad 3 mld produktów typu "jajko niespodzianka". Szacunki nie obejmują Stanów Zjednoczonych, bo tam popularne słodyczą były zakazane. Do teraz. Włoski producent poinformował, że na początku 2018 roku zadebiutuje tam z Kinder Joy.

Obraz
Źródło zdjęć: © flickr.com | Comrade King /Flickr, licencja CC BY SA 3.0
oprac.  Szymon Kruś

Znane na całym świecie Jajko Kinder Niespodzianka po raz pierwszy wprowadziła na rynek włoska firma Ferrero w 1972 roku. Od tamtego czasu popularna, słodka przekąska, wewnątrz której umieszczona jest zabawka, zyskała sobie rzeszę fanów i sprzedawana była niemal na całym świecie.

Zaskakującym wyjątkiem są Stany Zjednoczone, gdzie Kinder Niespodzianka jest zakazana. Dotyczy to zarówno sprzedaży, jak i wwożenia przekąski na teren kraju. Zakaz działa na podstawie dokumentu "Food, Drug Cosmetic Act" z 1938 roku. Mówi on m.in. o tym, że nie można umieszczać jakichkolwiek przedmiotów nieprzeznaczonych do spożycia wewnątrz jedzenia.

Choć to najbardziej popularne czekoladowe jajko z zabawką w środku nadal jest zakazane w USA, to Amerykanie będą mogli wkrótce kupić jeden z typów jajka od Ferrero - Kinder Joy. Ferrero poinformowało opinię publiczną, że od początku 2018 roku wchodzi ze swoim produktem na amerykański rynek.

- Kinder jest drugą pod względem wielkości marką cukierniczą na świecie. Mamy nadzieję, że po wprowadzeniu produktów na rynek USA, staniemy na najwyższym stopniu podium – cytuje słowa Martino Caretto, dyrektora ds. marketingu w Ferrero, magazyn Fortune.

Od początku roku w amerykańskich sklepach pojawi się Kinder Joy, które od standardowego jajka różni się tym, że składa się z dwóch połówek, gdzie w jednej jest słodki krem w dwiema waflowymi kulkami, a w drugiej zabawka. Taki rodzaj opakowania sprawia, że spełnia ono wszystkie zgodności z amerykańskimi normami.

Przedstawiciele firmy podkreślają swój entuzjazm z okazji wejścia na ten rynek, ale jednocześnie zaznaczają, że liczą na sukces dopiero za co najmniej 10 lat. Kierownictwo Ferrero twierdzi, że większość Amerykanów nie zna marki i zajmie trochę czasu nim się do niej przekonają.

- Podstawą sukcesu naszego produktu jest to, że jest on bardzo smaczny. Przekonali się o tym Europejczycy i przekonają się również mieszkańcy USA – podkreślił Caretto.

Wybrane dla Ciebie

Kiedy zaczną grzać kaloryfery? Spółdzielnie mają własne zasady
Kiedy zaczną grzać kaloryfery? Spółdzielnie mają własne zasady
"Autostrada ściekowa" pod oknami? Protestują w śląskim mieście
"Autostrada ściekowa" pod oknami? Protestują w śląskim mieście
Czekały ich kolosalne podwyżki cen ciepła. Mogą zostać uratowani
Czekały ich kolosalne podwyżki cen ciepła. Mogą zostać uratowani
Przywiozła "pamiątkę" z wakacji w Egipcie. Grozi jej 5 lat więzienia
Przywiozła "pamiątkę" z wakacji w Egipcie. Grozi jej 5 lat więzienia
Wysłali marchew do Polski, zarobili ponad 127 mln zł. Skąd pochodzi?
Wysłali marchew do Polski, zarobili ponad 127 mln zł. Skąd pochodzi?
Nowa moneta 10 zł już trafiła do obiegu. Oto jak wygląda
Nowa moneta 10 zł już trafiła do obiegu. Oto jak wygląda
Rolnicy planują protesty. "To jest kpina w żywe oczy"
Rolnicy planują protesty. "To jest kpina w żywe oczy"
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"