Kinder Joy zadebiutuje na amerykańskim rynku. Zakaz wciąż dla Jajka Niespodzianki

W ciągu roku na całym świecie Ferrero sprzedaje ponad 3 mld produktów typu "jajko niespodzianka". Szacunki nie obejmują Stanów Zjednoczonych, bo tam popularne słodyczą były zakazane. Do teraz. Włoski producent poinformował, że na początku 2018 roku zadebiutuje tam z Kinder Joy.

Kinder Joy zadebiutuje na amerykańskim rynku. Zakaz wciąż dla Jajka Niespodzianki
Źródło zdjęć: © flickr.com | Comrade King /Flickr, licencja CC BY SA 3.0

23.05.2017 | aktual.: 23.05.2017 11:01

Znane na całym świecie Jajko Kinder Niespodzianka po raz pierwszy wprowadziła na rynek włoska firma Ferrero w 1972 roku. Od tamtego czasu popularna, słodka przekąska, wewnątrz której umieszczona jest zabawka, zyskała sobie rzeszę fanów i sprzedawana była niemal na całym świecie.

Zaskakującym wyjątkiem są Stany Zjednoczone, gdzie Kinder Niespodzianka jest zakazana. Dotyczy to zarówno sprzedaży, jak i wwożenia przekąski na teren kraju. Zakaz działa na podstawie dokumentu "Food, Drug Cosmetic Act" z 1938 roku. Mówi on m.in. o tym, że nie można umieszczać jakichkolwiek przedmiotów nieprzeznaczonych do spożycia wewnątrz jedzenia.

Choć to najbardziej popularne czekoladowe jajko z zabawką w środku nadal jest zakazane w USA, to Amerykanie będą mogli wkrótce kupić jeden z typów jajka od Ferrero - Kinder Joy. Ferrero poinformowało opinię publiczną, że od początku 2018 roku wchodzi ze swoim produktem na amerykański rynek.

- Kinder jest drugą pod względem wielkości marką cukierniczą na świecie. Mamy nadzieję, że po wprowadzeniu produktów na rynek USA, staniemy na najwyższym stopniu podium – cytuje słowa Martino Caretto, dyrektora ds. marketingu w Ferrero, magazyn Fortune.

Od początku roku w amerykańskich sklepach pojawi się Kinder Joy, które od standardowego jajka różni się tym, że składa się z dwóch połówek, gdzie w jednej jest słodki krem w dwiema waflowymi kulkami, a w drugiej zabawka. Taki rodzaj opakowania sprawia, że spełnia ono wszystkie zgodności z amerykańskimi normami.

Przedstawiciele firmy podkreślają swój entuzjazm z okazji wejścia na ten rynek, ale jednocześnie zaznaczają, że liczą na sukces dopiero za co najmniej 10 lat. Kierownictwo Ferrero twierdzi, że większość Amerykanów nie zna marki i zajmie trochę czasu nim się do niej przekonają.

- Podstawą sukcesu naszego produktu jest to, że jest on bardzo smaczny. Przekonali się o tym Europejczycy i przekonają się również mieszkańcy USA – podkreślił Caretto.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)