Kupiłeś ten klimatyzator? Lepiej oddaj go do sklepu
Klienci, którzy kupili jeden z modeli przenośnych klimatyzatorów marki Sencor, powinni jak najszybciej zwrócić je do sklepu. Producent wykrył bowiem w nich usterkę, która może prowadzić do uszkodzenia instalacji elektrycznej produktu.
Jak informuje na swojej stronie internetowej producent, posiadacze klimatyzatorów powinni zwrócić je do sklepu, gdzie otrzymają pełen zwrot ceny zakupu. Mogą też skontaktować się z firmą, by ta wysłała do nich serwisanta.
Chodzi o modele SENCOR SAC MT1221CH i SAC MT1222CH.
"Na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych zachodzi podejrzenie, że w określonych warunkach podczas pracy przedmiotowego wyrobu może dojść do uszkodzenia wewnętrznej instalacji elektrycznej produktu" - informuje Sencor.
Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej
Dlatego producent apeluje, by nie używać wadliwych klimatyzatorów. Robi wszystko, by informacja dotarłą do wszystkich klientów. Wykupiła nawet kampanię Google w tym celu.
W celu uzyskania bliższych informacji lub w razie jakiegokolwiek problemu, klienci mogą zwrócić się do centrum kontaktowego firmy pod adresem e-mail: serwis@fastpoland.pl, lub pod numerem telefonu: +48 22 839-52-27 wew. 23. (8.00 – 16.00 w dni robocze).
"Bezpieczeństwo wyrobów jest dla firmy najwyższym priorytetem. Wszystkie nasze wyroby muszą spełniać wymagania międzynarodowych i krajowych przepisów prawnych oraz odpowiednich norm. Przenośne klimatyzatory SENCOR SAC MT1221CH i SAC MT1222CH przeszły wszystkie potrzebne testy dopuszczające wprowadzenie produktu na rynek UE i otrzymały certyfikat zgodności CE (testy mechaniczne, elektryczne i chemiczne)" - zapewnia firma.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl