Kupiłeś ten klimatyzator? Lepiej oddaj go do sklepu

Klienci, którzy kupili jeden z modeli przenośnych klimatyzatorów marki Sencor, powinni jak najszybciej zwrócić je do sklepu. Producent wykrył bowiem w nich usterkę, która może prowadzić do uszkodzenia instalacji elektrycznej produktu.

Kupiłeś ten klimatyzator? Lepiej oddaj go do sklepu
Źródło zdjęć: © Sencor
Jakub Ceglarz

16.07.2019 16:43

Jak informuje na swojej stronie internetowej producent, posiadacze klimatyzatorów powinni zwrócić je do sklepu, gdzie otrzymają pełen zwrot ceny zakupu. Mogą też skontaktować się z firmą, by ta wysłała do nich serwisanta.

Chodzi o modele SENCOR SAC MT1221CH i SAC MT1222CH.

"Na podstawie przeprowadzonych badań jakościowych zachodzi podejrzenie, że w określonych warunkach podczas pracy przedmiotowego wyrobu może dojść do uszkodzenia wewnętrznej instalacji elektrycznej produktu" - informuje Sencor.

Obejrzyj: Podatek handlowy? Nie łudźmy się: będzie drożej

Dlatego producent apeluje, by nie używać wadliwych klimatyzatorów. Robi wszystko, by informacja dotarłą do wszystkich klientów. Wykupiła nawet kampanię Google w tym celu.

W celu uzyskania bliższych informacji lub w razie jakiegokolwiek problemu, klienci mogą zwrócić się do centrum kontaktowego firmy pod adresem e-mail: serwis@fastpoland.pl, lub pod numerem telefonu: +48 22 839-52-27 wew. 23. (8.00 – 16.00 w dni robocze).

"Bezpieczeństwo wyrobów jest dla firmy najwyższym priorytetem. Wszystkie nasze wyroby muszą spełniać wymagania międzynarodowych i krajowych przepisów prawnych oraz odpowiednich norm. Przenośne klimatyzatory SENCOR SAC MT1221CH i SAC MT1222CH przeszły wszystkie potrzebne testy dopuszczające wprowadzenie produktu na rynek UE i otrzymały certyfikat zgodności CE (testy mechaniczne, elektryczne i chemiczne)" - zapewnia firma.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Finanse
klimatyzatorsencorklimatyzacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)