Trwa ładowanie...
d44uke8
media
26-03-2009 09:21

L'Oreal na łamach magazynów w Polsce pojawił się 1677 razy

L'Oreal na łamach 50 najpopularniejszych magazynów w Polsce pojawił się w sumie 1677 razy, w tym 212 razy w reklamach oraz 1465 razy w publikacjach dziennikarskich.

d44uke8
d44uke8

W czołówce marek o największej liczbie publikacji znalazły się ponadto: Nivea, Avon oraz Dr Irena Eris, a także Vichy, Oceanic, Soraya i Ziaja. W czołowej dwudziestce pojawiło się siedem marek polskich, w tym - oprócz wcześniej wymienionych – Eveline, Bielenda, Dax oraz Farmona.

Jednak publikacje na temat marek polskich stanowiły niewiele ponad jedną czwartą ogółu informacji i reklam prezentujących kosmetyki (27%). Proporcja te była bardzo różna w poszczególnych czasopismach kolorowych. W popularnych tygodnikach – np. Bella Relaks, Życie na Gorąco czy Takie Jest Życie – publikacje na temat marek polskich producentów stanowiły ponad 50%. Na drugim biegunie są ekskluzywne miesięczniki – takie jak Elle, InStyle, Cosmopolitan czy Uroda, w których na marki zagraniczne przypada nawet ponad 90% publikacji.

Więcej artykułów niż reklam

Reklamy stanowiły 11% ogółu publikacji prezentujących kosmetyki. Liderem pod względem liczby opublikowanych reklam okazała się marka Vichy (300), wyprzedzając Dove, Avon i Niveę oraz Dr Eris. Produkty 64% firm pokazywane były wyłącznie w formie informacji PR, bez żadnej reklamy w minionym roku. Ogółem w 2008 roku w analizowanych mediach opublikowano 37883 reklamy i informacje PR dotyczące produktów kosmetycznych, a pokazano w nich łącznie 645 marek.

Raport Kosmetyki w Mediach 2008 zawiera pełną listę marek kosmetycznych obecnych na łamach mediów kolorowych w Polsce. Prezentuje także szczegółowe statystyki dotyczące: kategorii kosmetyków, typów czasopism, jak również poszczególnych producentów. Może być wykorzystany jako narzędzie do analizy własnych działań marketingowych, oceny aktywności marek konkurencyjnych, jak również do planowania kampanii medialnych

d44uke8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d44uke8