Legia Warszawa przygotowuje inicjatywy e‑commerce
Warszawa, 07.10.2015 (ISBnews) - Legia Warszawa przygotowuje nowe inicjatywy e-commerce i oczekuje, że współpraca z Ericssonem przy stadionowej infrastrukturze Wifi jest "nową erą" długoterminowych partnerstw, poinformował dyrektor marketingu Legii Wiktor Cegła.
"Wifi na stadionie pozwala nam na rozwijanie kolejnych produktów klubowych dla kibiców i wejście na nowy poziom interakcji. Planujemy stały rozwój aplikacji mobilnej Legii, która po kilku miesiącach od uruchomienia ma 22,5 tys. ściągnięć. Będziemy systematycznie rozwijać klubową platformę multimedialną" - powiedział Cegła podczas prezentacji Wifi Ericssona na stadionie klubu.
Dodał, że jeszcze w tym roku ma być wdrożona mobilna sprzedaż w stadionowych punktach cateringowych z dostawą "na krzesełko", jak również mobilna sprzedaż produktów ze sklepu kibica również "na krzesełko" z zapłatą przez system PayU. Ponadto klub chce bardziej zaangażować fanów podczas meczu poprzez mobilną interakcję (np. głosowanie na zawodników).
"Liczymy, że porozumienie z Ericssonem to nowa era partnerstw klubu (wobec dotychczasowego sponsoringu), w którym zarówno klub, jak i partner widzą fundament pod wieloletni rozwój" - podsumował dyrektor marketingu Legii.
Ericsson wykonał projekt Wifi (Ericsson Small Cell as-a-service) na stadionie Legii Warszawa w systemie "pod klucz" z dedykowanym planowaniem systemu radiowego. System ma architekturę otwartą i jest gotowy do rozbudowy w zależności od potrzeb.
Według raportu Deloitte, Legia Warszawa jako pierwszy polski klub w historii przekroczyła 100 mln zł przychodów w 2014 roku. Jak wskazywali eksperci Deloitte, klub ma najbardziej zrównoważony budżet pod względem źródeł komercyjnych, wpływów z transmisji i dnia meczowego, o czym decyduje walka klubu o czołowe miejsca w kraju i występy w europejskich pucharach.
(ISBnews)