Lenor odświeża linię swoich produktów
Lenor, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek Procter&Gamble, odświeża,
wchodzącą w portfolio marki Lenor linię Aromatherapy Microcapsules.
13.05.2010 | aktual.: 13.05.2010 10:35
Nowe produkty są wzbogacone o formułę mikrokapsułek zapachowych. Agencja reklamowa Grey Warszawa była odpowiedzialna za stworzenie kampanii promującej Lenor Aromatherapy Microcapsules w większości krajów Europy Centralnej.
Kampania reklamowa Lenor Aromatherapy Microcapsules jest obecna w Polsce, krajach bałtyckich, Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i Ukrainie. Reklamy pozostaną w emisji do końca września. Oprócz spotów TV, kampania, w zależności od kraju, będzie obecna w druku, na outdoorze lub przy wykorzystaniu obydwu tych nośników jednocześnie. Poza komunikacją ATL, Grey zaprojektował na rzecz marki Lenor Aromatherapy Microcapsules materiały POS dla punktów sprzedaży w regionie.
JS
Handel-Net