Lewandowska podsumowała 2021 r. Milionowe zyski z cateringu
Końcówka roku to zawsze czas podsumowań i z podobnego założenia wyszła Anna Lewandowska, która postanowiła pochwalić się wynikami finansowymi swojego "pudełkowego biznesu". Choć SuperMenu rozpoczął działalność zaledwie w kwietniu 2020 r., już zdążył wypracować sobie dużą pozycję.
Polacy rzucili się na "pudełka"
Anna Lewandowska może uznać bieżący rok za w pełni udany. Mimo początkowych trudności wynikających z pandemii, poprzedni 2020 r. przyniósł jej w sumie 14 mln zł przychodów netto. 2021 r. będzie jeszcze lepszy, bo średnie miesięczne obroty wyniosły ponad 3 mln zł, dając około 40 mln zł rocznego przychodu netto.
Catering pudełkowy sportsmenki, trenerki i prywatnie żony Roberta Lewandowskiego rośnie z każdym kwartałem. Do lidera rynku jeszcze trochę zostało. Maczfit w bieżącym roku przyniósł przychód rzędu 99,5 mln zł.
Ten dystans może się jednak zmniejszać. SuperMenu poszerzy bowiem dystrybucję – aktualnie dociera już do blisko 3 tys. miejscowości, a w pierwszym kwartale 2022 r. powiększy listę o kolejne 200, co ma jej dać 20-proc. wzrost liczby zamówień.
Czy celebryci łamią prawo do animowości swoich dzieci?
Lewandowska poza "pudełkami" od lat skutecznie rozwija biznesy powiązane z obszarem zdrowia oraz wellbeingu. Sprzedaje m.in. spersonalizowane diety i treningi, produkuje kosmetyki, a w kwietniu 2020 r., czyli na początku pandemii, ruszyła z własnym cateringiem dietetycznym SuperMenu.
Ponadto już w połowie września marka,ogłosiła, że zaczyna ekologiczną uprawę warzyw i ziół we własnych szklarniach. Wyhodowane w ten sposób ekopomidory, ekopapryki czy ekobazylię wykorzysta w przygotowywanych potrawach.