Trwa ładowanie...
d3y4jk3

Lidl otworzy mikromarkety w domach swoich klientów. Innowacyjny pomysł sieci

Lidl ruszył z nową kampanią, która zachęca jego klientów do otwarcia mikromarketu w swoim domu. Sieć chce w ten sposób poszerzyć grono swoich klientów. Mikromarkety w domach powstaną w Szwecji.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Tak Lidl reklamuje koncepcję mikromarketów.
Tak Lidl reklamuje koncepcję mikromarketów. (Materiały prasowe, Fot: Lidl)
d3y4jk3

Wszystkim zainteresowanym ofertą Lidl dostarczy pod drzwi domu zestaw, w którym znajdą się m.in. świeże produkty na trzydaniowy posiłek, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy – informuje portal nowymarketing.pl.

Sieć nie zapomniała również o wrażeniach estetycznych i udostępni klientom… playlistę na platformie Spotify. Znajdą się na niej piosenki puszczane w punktach Lidla.

Każdy, kto zdecyduje się na otwarcie mikromarketu w domu, zostanie ambasadorem sieci, czyli Lidlerem. Osoby biorące udział w przedsięwzięciu, będą miały za zadanie zaprosić do siebie kilku znajomych, którzy nie mają najlepszej opinii o Lidlu.

d3y4jk3

Zobacz także: Jedli serek z czekoladą. Smak ich zadziwił

Po wspólnych zakupach w mikromarkecie, wszyscy wspólnie ugotują kolację bazującą na produktach Lidla. Sieć chce w ten sposób udowodnić, że posiada w ofercie produkty wysokiej jakości, które sprzedawane są po przystępnej cenie. Niemiecki dyskont chciałby wypromować jedzenie ze zdrowych składników.

Klip promocyjny nowej akcji:

Na stronie micromarket.lidl.se promującej akcję, Lidl podkreśla, że chce pokazać sceptykom, że nie jest taki sami jak inne sieci handlowe.

Przeczytaj: Tesco ze sklepem bezobsługowym. Trwają przygotowania w Wielkiej Brytanii

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3y4jk3

Podziel się opinią

Share

d3y4jk3

d3y4jk3