Lidl otworzy mikromarkety w domach swoich klientów. Innowacyjny pomysł sieci
Lidl ruszył z nową kampanią, która zachęca jego klientów do otwarcia mikromarketu w swoim domu. Sieć chce w ten sposób poszerzyć grono swoich klientów. Mikromarkety w domach powstaną w Szwecji.
14.10.2019 | aktual.: 14.10.2019 09:13
Wszystkim zainteresowanym ofertą Lidl dostarczy pod drzwi domu zestaw, w którym znajdą się m.in. świeże produkty na trzydaniowy posiłek, uniformy i czapki z logo marki, kosze na zakupy – informuje portal nowymarketing.pl.
Sieć nie zapomniała również o wrażeniach estetycznych i udostępni klientom… playlistę na platformie Spotify. Znajdą się na niej piosenki puszczane w punktach Lidla.
Każdy, kto zdecyduje się na otwarcie mikromarketu w domu, zostanie ambasadorem sieci, czyli Lidlerem. Osoby biorące udział w przedsięwzięciu, będą miały za zadanie zaprosić do siebie kilku znajomych, którzy nie mają najlepszej opinii o Lidlu.
Po wspólnych zakupach w mikromarkecie, wszyscy wspólnie ugotują kolację bazującą na produktach Lidla. Sieć chce w ten sposób udowodnić, że posiada w ofercie produkty wysokiej jakości, które sprzedawane są po przystępnej cenie. Niemiecki dyskont chciałby wypromować jedzenie ze zdrowych składników.
Klip promocyjny nowej akcji:
Na stronie micromarket.lidl.se promującej akcję, Lidl podkreśla, że chce pokazać sceptykom, że nie jest taki sami jak inne sieci handlowe.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl