Lidl wygrywa z Tesco bój o reklamę
Reklama dźwignią handlu. Jednak nie może ona wprowadzać klienta w błąd. Zdaniem Sądu Okręgowego w Krakowie Tesco Polska naruszyło przepisy ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przyznając tym samym rację Lidlowi. Wyrok zapadł 16 marca.
Sąd przyznał Lidlowi rację i zakazał Tesco publikacji reklam mogących wprowadzać klienta w błąd poprzez m.in. porównywanie cen Lidl i Tesco z różnych dat oraz reklam wskazujących ceny Tesco na poziomie niższym od cen rzeczywiście przez Tesco stosowanych. Sąd zobowiązał również Tesco do publikacji stosownych przeprosin w gazetce reklamowej sieci.
Wyrok nie jest prawomocny.
Wirtualna Polska skontaktowała się z siecią Tesco i czeka na odpowiedź w tej sprawie.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.