Trwa ładowanie...
d345nja
19-02-2016 09:45

LPP chce zwiększyć powierzchnię sklepów o 11-13%, tj. ok. 90 tys. m2 w tym roku

Warszawa, 19.02.2016 (ISBnews) - LPP chce zwiększyć łączną powierzchnię sklepów wszystkich swoich 6 marek o 11-13%, tj. o ok. 90 tys. m2, w tym roku, podała spółka.

d345nja
d345nja

Wśród czynników, które będą miały wpływ na wyniki osiągnięte w najbliższym czasie LPP wymieniło w raporcie kwartalnym: "Rozwój sieci sprzedaży marek Reserves, Cropp, House, Mohito, SiNSAY oraz najnowszej marki z segmentu premium - Tallinder. Dalsza ekspansja na rynki: Niemiec, Chorwacji oraz kraje Bliskiego Wschodu. W roku 2016 planowane jest zwiększenie powierzchni sieci sklepów o 11-13% czyli o około 90 tysięcy m2".

Kolejne czynniki to m.in.: utrzymanie kosztów funkcjonowania na niskim poziomie; zwiększenie opodatkowania handlu w Polsce, podano także.

W IV kwartale 2015 roku powierzchnia sieci sklepów należących do LPP wzrosła o 44,7 tys. m2. Na koniec 2015 roku GK LPP dysponowała 1 627 sklepami o łącznej powierzchni 843,5 tys. m2.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)

d345nja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d345nja

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj