Trwa ładowanie...
d788nqb

LPP otworzy pierwsze sklepy nowej marki w Polsce w I kw. 2016 r.

Warszawa, 19.02.2015 (ISBnews) - LPP pracuje nad nową marką odzieżową i planuje, że w I kw. 2016 r. uruchomi pierwsze salony z nowym asortymentem, poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

Share
d788nqb

"Pracujemy mocno nad kolejną , szóstą już marką. Debiut tej marki zaplanowaliśmy na pierwszy kwartał 2016 roku. Będziemy otwierać salony w największych miastach. Będzie to marka dla kobiet i mężczyzn i będzie to marka droższa, dla bardziej wymagających klientów" - powiedział Lutkiewicz podczas konferencji prasowej.

Dodał, że salony nowej marki będą otwierane w najbardziej znanych centrach handlowych w Polsce, a istotna część produkcji będzie odbywała się w Europie - głownie w Polsce i w Turcji.

Obecnie do LPP należy 5 dobrze rozpoznawalnych marek odzieżowych: młodzieżowe: Reserved - najstarsza marka, której pierwsze salony powstały w 1999 r.; Cropp - marka obecna na rynku od 2004roku oraz House, która weszła do porfolio grupy w 2009 roku. W tym samym roku do marek LPP dołączyło Mohito, zaś najnowszą marką, adresowaną do dziewczyn w wieku 15-24 lat jest Sinsay.

Na koniec 2014 roku sieć detaliczna LPP liczyła 1516 sklepów, w tym: 425 Reserved, 366 Cropp, 308 House, 256 Mohito i 129 Sinsay.

(ISBnews)

d788nqb

Podziel się opinią

Share
d788nqb
d788nqb