Majonez i ketchup w jednym. Heinz proponuje taki miks Amerykanom
Szampony 2 w 1, smartfony z tysiącem funkcji – lubimy, gdy jeden produkt daje więcej możliwości. Koncert spożywczy Heinz przeanalizował, co lubimy dodawać do przekąsek i zaproponował majonez i ketchup w jednym słoiczku.
Hybryda obu sosów pod nazwą Mayochup w kwietniu 2018 r. pojawiła się na niektórych rynkach azjatyckich. Została przyjęta na tyle dobrze, że koncert postanowił wprowadzić produkt także w USA – informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Zanim firma zdecydowała się na ten krok, przeprowadziła internetową sondę, w której zapytała o zainteresowanie takim produktem. Wzięło w niej udział blisko milion osób, z czego ponad pół miliona osób zagłosowało za wprowadzeniem Mayochupu na rynek.
Czytaj też: Majonezowa mapa Polski. Globalny gigant poległ na naszym rynku, wolimy lokalnych producentów
Część konsumentów wyrażało wątpliwość, jaki jest sens wprowadzania produktu „2 w 1”, skoro ketchup i majonez sa praktycznie w każdym amerykańskim domu. Inni chwalili pomysł głosowali, by jak najszybciej spróbować nowości, gdyż premiera nastąpi w trzech miejscach, których mieszkańcy najliczniej wzięli udział w sondzie – były to Brooklyn, Chicago i Culvert City w Kalifornii.
Podatki 2019: Twórca gier dostanie specjalną ulgę. Musi jednak promować Polskę
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl