Manekin owinięty w papier toaletowy. "Najgłupsza reklama, jaką widziałem"

Manekin owinięty papierem toaletowym stanął w szczecińskim sklepie Carrefour. Prawdopodobnie miał być reklamą. Zdaniem klientów, to marnotrawstwo.

Manekin owinięty w papier toaletowy. "Najgłupsza reklama, jaką widziałem"
Źródło zdjęć: © zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

27.01.2020 13:14

Papierowego manekina umieszczono obok regału z papierem toaletowym w sklepie Carrefour w szczecińskim centrum handlowym Gryf.

Nie wiadomo czy miał być żartem, czy reklamą. Klientom się jednak nie spodobał.

- Pomyślałem sobie, że to chyba najgłupszy sposób, w jaki można zareklamować papier toaletowy - słyszymy do pana Mateusza, który przesłał nam zdjęcie.

Poprosiliśmy przedstawicieli sieci Carrefour o komentarz w tej sprawie. Na odpowiedź czekamy.

Na owinięcie całego manekina papierem toaletowym trzeba było zużyć kilka rolek. Tymczasem w zeszłym roku ceny papieru wyraźnie wzrosły.

- Produkowanie recyklingowego papieru toaletowego staje się coraz trudniejsze, ponieważ zmniejsza się liczba dostawców odpowiedniej makulatury. Kurczy się też rynek prasy drukowanej w Polsce. Dotychczas sprzedawcy i konsumenci mogli tego nie odczuwać. Jednak niedawno jedno z wiodących wydawnictw podjęło decyzję o zamknięciu dwóch swoich drukarni. I to może mieć istotny wpływ na wzrost najniższych cen tego typu produktu - tłumaczył Łukasz Jaskulski z Wytwórni Papieru Toaletowego EKO-KLAN.

Choć minimalne ceny promocyjne papieru toaletowego spadły w zeszłym roku średnio o 6 proc., to maksymalne koszty zakupu w promocji wzrosły aż o 33 proc. To pokazuje, że mimo utrzymywania obniżek i rabatów na ten produkt, realne ceny papieru toaletowego rosną.

Największe podwyżki zanotowały sieci cash&carry, bo aż o 305,88 proc.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (174)