MarcPol chce uruchomić ok. 40 nowych sklepów w 2015 r.
Warszawa, 16.12.2014 (ISBnews) - Sieć spożywcza MarcPol planuje uruchomienie ok. 40 nowych placówek w 2015 r., co będzie oznaczać ponad dwa razy więcej nowych otwarć niż w br. W planie jest także modernizacja wybranych sklepów, poinformowała wiceprezes Iwona Zarucka. Według aktualnych ustaleń, na 2016 r. zaplanowane jest na razie uruchomienie 17 nowych sklepów.
16.12.2014 | aktual.: 16.12.2014 12:23
"W kolejnych latach planujemy przyspieszenie ekspansji naszej sieci. Naszym celem jest umocnienie pozycji w obsługiwanych regionach oraz dotarcie do nowych klientów, którzy dotychczas nie mieli możliwości korzystania z naszej bardzo atrakcyjnej oferty. Aktualnie na 2015 r. mamy zaplanowane uruchomienie 39 nowych lokalizacji. Ta liczba może się jeszcze zwiększyć, jeśli znajdziemy odpowiednie miejsca pod kolejne placówki" - powiedziała Zarucka, cytowana w komunikacie.
W przyszłym roku nowe sklepy będą otwierane na terenie całego kraju, przy czym najwięcej powstanie w Warszawie i jej okolicach. MarcPol ze swoją siecią w coraz większym stopniu będzie rozwijał się także w zachodniej części naszego kraju. W planie jest otwarcie supermarketów m.in. w Poznaniu, Swarzędzu czy Szamotułach, podano również.
"Dynamiczny rozwój zakładany jest także w kolejnych latach. Według aktualnych ustaleń, na 2016 r. zaplanowane jest na razie uruchomienie 17 nowych sklepów" - czytamy dalej.
Poza rozwojem sieci handlowej MarcPol zamierza również modernizować swoje obecne placówki. Według Zaruckiej, celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Dlatego część z nich, szczególnie tych najstarszych, będzie modernizowana zgodnie z aktualnym standardem i wystrojem.
MarcPol S.A. powstał w 1988 roku. Obecnie jest największą polską siecią handlową liczącą ponad 60 placówek, zbudowaną wyłącznie w oparciu o polski kapitał. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 m2, supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.
(ISBnews)