Trwa ładowanie...

mBank zmienia logo. Spróbuj znaleźć różnice

Nowe logo mBanku, które właśnie bank zaprezentował, niewiele różni się od starego. Instytucja finansowa sama przyznaje to w komunikacie prasowym, w którym przekonuje, że logo wprawdzie jest "to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata".

mBank prezentuje nowe logo.mBank prezentuje nowe logo.Źródło: Materiały prasowe, fot: mBank
dbqrdjd
dbqrdjd

mBank na swoich stronach prezentuje od niedawna swoim klientom nowe logo. Nic dziwnego, jeżeli nie zauważyłeś zmiany - jest ona bowiem kosmetyczna, co zresztą sam możesz ocenić. Porównanie starego i nowego logo prezentujemy na końcu tego artykułu.

Firma sama przyznaje, że zmiany są niezauważalne dla większości osób. "Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw" - czytamy w komunikacie.

Skoro zmiany są tak kosmetyczne, to po co w ogóle je wprowadzać? W komunikacie bank tłumaczy, że zmiany "jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy identyfikacji wizualnej banku będą dzięki nim bardziej czytelne".

Zobacz: Kredyt w czasie pandemii. Jest taniej niż rok temu

- W ciągu siedmiu lat znacząco zmieniły się rozwiązania technologiczne, z których korzystają nasi klienci. Logo mBanku pojawia się na coraz doskonalszych ekranach i nośnikach cyfrowych. Nie możemy być na to obojętni = to nie tylko kwestia estetyki, ale i oczekiwań odbiorców. Stąd zmiany, dzięki którym nasz znak i elementy identyfikacji wizualnej będą bardziej przystępne - wyjaśnia Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku, cytowana w komunikacie.

dbqrdjd

Co się zatem zmienia? W nowym logo użyta została bezszeryfowa czcionka. Oprócz tego kolory zyskały nowe odcienie, a paski zostały uporządkowane. Całe logo natomiast przyjęło kształt prostokąta.

"Za odświeżenie standardu graficznego odpowiadają zespoły marketingu i UI/UX banku oraz agencja BNA, która przed laty zaprojektowała logo z paskami" - czytamy w komunikacie.

Ostatnią dużą zmianę bank przeszedł w 2013 roku. Wtedy to doszło do przyjęcia jednej, wspólnej nazwy i uruchomienia nowego serwisu transakcyjnego. mBank natomiast dziś ma ok. 5,7 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Nowe logo mBanku znajduje się na górze, stare - na dole. Materiały prasowe
Nowe logo mBanku znajduje się na górze, stare - na dole.Źródło: Materiały prasowe, fot: mbank
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dbqrdjd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbqrdjd