Millennium dzięki nowej ofercie planuje w '11 pozyskać 200 tys. nowych klientów det.
15.02. Warszawa (PAP) - Dzięki wprowadzeniu oferty "Dobre Konto" bank Millennium planuje do końca roku pozyskać 200 tys. nowych klientów detalicznych - poinformował prezes banku...
15.02. Warszawa (PAP) - Dzięki wprowadzeniu oferty "Dobre Konto" bank Millennium planuje do końca roku pozyskać 200 tys. nowych klientów detalicznych - poinformował prezes banku Bogusław Kott.
"Naszym celem jest pozyskanie 200 tys. nowych klientów do końca roku" - powiedział we wtorek na konferencji prasowej Kott.
Zdaniem Kotta, nowy produkt przyniesie bankowi korzyści finansowe już w 2011 roku.
"Nasza kalkulacja bazuje na zdolności sprzedaży wielu różnych produktów i zakładamy, że w tym roku zarobimy więcej niż gdybyśmy nie wprowadzili +Dobrego Konta+" - dodał. (PAP)
nik/ ana/