Millennium planuje roczny wzrost wolumenu kredytów konsumpcyjnych o 25- 30 proc.
Bank Millennium w strategii do 2010 roku
planuje roczny wzrost wolumenu kredytów konsumpcyjnych o 25-30
proc. i chce rocznie pozyskiwać 150 tys. klientów netto poprzez
sieć placówek - poinformował bank w materiałach przed konferencją.
13.02.2009 | aktual.: 13.02.2009 12:08
Bank planuje, że w 2010 r. wskaźnik cross-sell w bankowości detalicznej wyniesie 3,5.
Millennium zakłada, że rocznie kredyty dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw będą rosły o 10-15 proc.
Strategia Banku Millennium do 2010 roku zakłada osiągnięcie 200 mln zł oszczędności dzięki zmniejszeniu kosztów osobowych i uproszczeniu struktur. Bank ograniczy też wydatki na IT, marketing, wynajem powierzchni i utrzymanie budynków.
Jak podał bank w materiałach, strategiczne priorytety powinny dać 101 mln zł oszczędności w 2009 r., z czego 44 mln zł przyniesie redukcja kosztów administracyjnych, 51 mln zł - redukcja kosztów pracowniczych, a 6 mln zł da uproszczenie struktury organizacyjnej banku. (PAP)