M&Ms inwestuje w zieloną energię. Producent słodyczy stawia na wiatr
"Fani Wiatru" – tak nazywa się kampania reklamowa popularnego producenta słodyczy. W ten sposób chce podkreślić zaangażowanie firmy w walkę ze zmianą klimatu.
W ubiegłym roku grupa Mars, największy na świecie producent słodyczy, właściciel takich marek jak M & Ms, Twix czy Snickers, zobowiązał się do walki z zmianami klimatu poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii - podaje portal Fast Company.
Już w maju 2016 cała produkcja na Wyspach w 100 proc. korzystała z energii elektrycznej, wyprodukowanej z zasobów niepochodzących z paliw kopalnych, czyli niezwiększających emisji gazów cieplarnianych. Głównym źródłem pozyskania energii wiatr.
Dziś firma prowadzi dwie farmy wiatrowe. Mesquite Creek, w stanie Teksas i Moy w Szkocji. Kolejne mają powstać w 2018 roku w następnych 9 krajach – zapowiedziała firma.
Ponad to zobowiązała się do 2025 roku zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych o 27 proc, a do 2050 o 67 proc.
"Fani Wiatru" to kampania M&Ms przygotowana uż przed "Tygodniem Kliematu" odbywającym się w Nowym Jorku. Ma ona za sprawą popularnych, animowanych bohaterów M&Ms promować zielną energię i skojarzyć markę słodyczy z dbałością o środowisko.