Najlepsze sieci handlowe wybrane. Ocenili je sami dostawcy
Głosowano na sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu oraz hurtowników i dystrybutorów.
30.03.2017 | aktual.: 30.03.2017 13:48
Wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe, oraz współpraca w łańcuchu dostaw - te kategorie oceniali dostawcy przyznając nagrodę "Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców".
Nagrodę "Retailer of the Year 2016 – Wybrany przez Dostawców" przyznawano w pięciu kategoriach sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, sklepy małego formatu oraz hurtownicy i dystrybutorzy.
Oceniającymi byli dostawcy – producenci FMCG i to oni przyznawali punkty za wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe, oraz współpraca w łańcuchu dostaw.
W kategorii sieci multiformatowe najlepszy okazał się Carrefour Polska. Wśród supermarketów doceniono Intermarche. Najlepszym dyskontem okazała się Biedronka, a małoformatowym sklepem Żabka.
W kategorii hurtowników i dystrybutorów najlepszy okazał się Selgros Cash&Carry. Główną nagrodę, za sieć handlową roku uznano Biedronkę.
Kolejna edycja plebiscytu będzie w styczniu 2018.