NG2 planuje wzrost powierzchni handlowej w Polsce w 2012 roku o minimum 10 proc.
10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu...
10.11.2011 | aktual.: 10.11.2011 10:53
10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu przed czwartkową konferencją prasową.
"W 2012 roku wzrost powierzchni handlowej w Polsce szacujemy na co najmniej 10 proc. Do końca 2012 zaplanowano otwarcie 20 sklepów franczyzowych w Rosji" - poinformowała spółka.
W 2011 roku sieć sprzedaży detalicznej NG2 ma powiększyć się o 8,6 proc. Oczekiwana wielkość powierzchni handlowej na koniec 2011 roku to 154.427 m2 dla sklepów własnych w Polsce i Czechach.
Na koniec trzeciego kwartału sieć NG2 liczyła 705 placówek, z czego 283 salony firmowe CCC w Polsce, 39 butików Quazi, 220 sklepów własnych BOTI, 49 salonów CCC w Czechach i 114 sklepów w sieci franczyzowej.
Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła na koniec września do 130,8 tys. m2 (123,3 tys. m2 na 30.09.2010), tj. o 6,08 proc. (PAP)
kam/ pr/ ana/