Trwa ładowanie...
d3v5i9p

NG2 planuje wzrost powierzchni handlowej w Polsce w 2012 roku o minimum 10 proc.

10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu...

d3v5i9p
d3v5i9p

10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu przed czwartkową konferencją prasową.

"W 2012 roku wzrost powierzchni handlowej w Polsce szacujemy na co najmniej 10 proc. Do końca 2012 zaplanowano otwarcie 20 sklepów franczyzowych w Rosji" - poinformowała spółka.

W 2011 roku sieć sprzedaży detalicznej NG2 ma powiększyć się o 8,6 proc. Oczekiwana wielkość powierzchni handlowej na koniec 2011 roku to 154.427 m2 dla sklepów własnych w Polsce i Czechach.

Na koniec trzeciego kwartału sieć NG2 liczyła 705 placówek, z czego 283 salony firmowe CCC w Polsce, 39 butików Quazi, 220 sklepów własnych BOTI, 49 salonów CCC w Czechach i 114 sklepów w sieci franczyzowej.

Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła na koniec września do 130,8 tys. m2 (123,3 tys. m2 na 30.09.2010), tj. o 6,08 proc. (PAP)

kam/ pr/ ana/

d3v5i9p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3v5i9p