NG2 planuje wzrost powierzchni handlowej w Polsce w 2012 roku o minimum 10 proc. (opis)

10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu...

10.11. Warszawa (PAP) - Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 proc. - poinformowała spółka w komentarzu przed czwartkową konferencją prasową.

"W 2012 roku wzrost powierzchni handlowej w Polsce szacujemy na co najmniej 10 proc. Do końca 2012 zaplanowano otwarcie 20 sklepów franczyzowych w Rosji" - poinformowała spółka.

Wiceprezes NG2 Piotr Nowjalis poinformował na konferencji prasowej, że ewentualne tempo ekspansji na rynku rosyjskim zostanie zweryfikowane po ukazaniu się wyników sprzedaży produktów NG2 w Rosji na przełomie 2011/2012 roku.

"Naszym głównym celem w Rosji jest rozwinięcie sieci sprzedaży w Moskwie. Do końca 2011 roku planujemy otworzyć w Rosji jeszcze 3 sklepy, a w 2012 kolejne 17. Będą to placówki o powierzchni co najmniej 400 m2" - powiedział.

W 2011 roku sieć sprzedaży detalicznej NG2 ma powiększyć się o 8,6 proc. Oczekiwana wielkość powierzchni handlowej na koniec 2011 roku to 154.427 m2 dla sklepów własnych w Polsce i Czechach.

Wiceprezes Nowjalis powiedział, że spółka planuje dalej rozwijać sieć sklepów CCC.

"Rynek sprzedaży w Polsce w ostatnich latach uległ znacznym przeobrażeniom. Rośnie liczba centrów handlowych, również w mniejszych miastach. Dlatego staramy się dalej rozwijać sieć CCC. Naturalnie oznacza to ograniczenie rozwoju przewidzianej do mniejszych miast sieci sklepów BOTI" - powiedział.

"Jeśli zaś chodzi o sieć Quazi, to nie będzie już dalszych zamknięć. Dotychczas zamknięte placówki były zlokalizowane w słabych miejscach. Markę Quazi pragniemy również rozwijać i sprzedawać w ramach sieci CCC" - dodał.

Zdaniem wiceprezesa NG2, z czasem w wynikach spółki będzie rósł udział sieci CCC oraz CCC Czechy.

Na koniec trzeciego kwartału sieć NG2 liczyła 705 placówek, z czego 283 salony firmowe CCC w Polsce, 39 butików Quazi, 220 sklepów własnych BOTI, 49 salonów CCC w Czechach i 114 sklepów w sieci franczyzowej.

Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła na koniec września do 130,8 tys. m2 (123,3 tys. m2 na 30.09.2010), tj. o 6,08 proc.

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
cccng2 sahandel

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)