Trwa ładowanie...

Nowości od Anny Lewandowskiej. "Kto naprawdę kocha czekoladę, będzie zachwycony"

Kulki mocy zyskały już swoją sławę. Ale Anna Lewandowska nie zwalnia tempa i już szykuje kolejne nowości, które dbający o figurę, będą mogli wcinać bez wyrzutów sumienia. Znana trenerka rusza z produkcją m.in. batonów czekoladowych, bakalii w czekoladzie, lodowych sorbetów i zdrowych ciastek.

Share
Nowości od Anny Lewandowskiej. "Kto naprawdę kocha czekoladę, będzie zachwycony"
Źródło: East News, Fot: FaceToFace/REPORTER
d3jlvl8

Mistrzyni świata w karate i trenerce fitness nie wystarczyła rola żony najlepszego polskiego piłkarza. Swoich sił jako businesswoman postanowiła spróbować kilka lat temu, zakładając bloga z poradami żywieniowymi i fitnessowymi. Dwa lata temu stworzyła własną markę zdrowej żywności, w ofercie której znalazły się batony energetyczne, masła orzechowe i tzw. „superfoods”, czyli produkty o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych, takie jak jagody goji, acai i nasiona chia.

Wszystko bez dodatkowych cukrów, glutenu, laktozy i chemicznych wspomagaczy, których Lewandowska jest zaciekłym wrogiem. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, bo jak wynika z dokumentów złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym, w 2017 r. spółka HPBA Sp. z.o.o., w której 49,99 udziałów posiada żona „Lewego”, zanotowała ponad 2 miliony zł zysku. Choć rok wcześniej było to jedynie 15 tys. zł.

d3jlvl8

Produkcja zdrowej żywności była dla znanej trenerki jednak tylko biznesową rozgrzewką. Prawdziwą ekspansję na rodzimym rynku Ann rozpoczęła w minionym roku. Batony energetyczne trafiły na półki kolejnych sieci sklepów i stacji benzynowych.

Wiosną Lewandowska otworzyła centrum treningowo-dietetyczne i – jako świeżo upieczona mama - uruchomiła sklep internetowy z produktami dla dzieci od polskich producentów. Na razie u żony piłkarza zaopatrzyć się mogą mamy najmniejszych dzieci, ale asortyment baby by Ann ma „rosnąć” razem z pierwszą latoroślą Lewandowskich. W marcu "Lewa" pokazała też światu swoją aplikację z planami diety i ćwiczeń. Ceny programów wahają się od 47,99 do 89,99 zł. Do dziś appkę pobrało 300 tys. osób.

WP.PL
Źródło: WP.PL

Intensywny biznesowo rok zakończyło otwarcie w listopadzie w Wilanowie pierwszego smoothie bar „Healthy store”, w którym poza produktami marki foods by Ann klienci mogą zamówić zdrowe posiłki, koktajle, kawy, owsianki i świeżo wyciskane soki.

d3jlvl8

- Foods by Ann jest synonimem holistycznego, zdrowego podejścia do życia. Smoothie bary to nowość na polskim rynku, to oferta dla osób aktywnych, świadomych swoich wyborów żywieniowych – wyjaśnia nam Anna Lewandowska.

W rozpoczynającym się roku Ann nie traci rozpędu. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce otworzyć siedem nowych lokali w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie i Trójmieście. Jeszcze w styczniu Healthy Store ma ruszyć w Poznaniu. W sumie przez kilka następnych lat Anna Lewandowska planuje otworzyć 40 lokali.

Trenerka intensywnie rozbudowuje też portfolio swojej marki żywieniowej. Oferta ponad stu produktów poszerzy się o kolejnych kilkanaście. Co ciekawe, większość z nowości to… słodycze. Lewandowska rusza z produkcją m.in. batonów czekoladowych, bakalii w czekoladzie, lodowych sorbetów i zdrowych ciastek.

d3jlvl8

- Dzięki użyciu wysokiej jakości czekolady, przekąska idealnie sprawdzi się wśród osób szukających zdrowszych odpowiedników słodyczy – zapewnia właścicielka HPBA. – Moje wcześniejsze batony są bardzo smaczne, ale jeśli ktoś naprawdę kocha czekoladę, to będzie zachwycony nowymi batonami – dodaje.
Słodkości mają trafić do sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku, kilka miesięcy później w sklepach znajdziemy krakersy i herbaty sygnowane nazwiskiem trenerki.

d3jlvl8

Podziel się opinią

Share
d3jlvl8
d3jlvl8