Nowości od Anny Lewandowskiej. "Kto naprawdę kocha czekoladę, będzie zachwycony"
Kulki mocy zyskały już swoją sławę. Ale Anna Lewandowska nie zwalnia tempa i już szykuje kolejne nowości, które dbający o figurę, będą mogli wcinać bez wyrzutów sumienia. Znana trenerka rusza z produkcją m.in. batonów czekoladowych, bakalii w czekoladzie, lodowych sorbetów i zdrowych ciastek.
05.01.2019 08:38
Mistrzyni świata w karate i trenerce fitness nie wystarczyła rola żony najlepszego polskiego piłkarza. Swoich sił jako businesswoman postanowiła spróbować kilka lat temu, zakładając bloga z poradami żywieniowymi i fitnessowymi. Dwa lata temu stworzyła własną markę zdrowej żywności, w ofercie której znalazły się batony energetyczne, masła orzechowe i tzw. „superfoods”, czyli produkty o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych, takie jak jagody goji, acai i nasiona chia.
Wszystko bez dodatkowych cukrów, glutenu, laktozy i chemicznych wspomagaczy, których Lewandowska jest zaciekłym wrogiem. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, bo jak wynika z dokumentów złożonych w Krajowym Rejestrze Sądowym, w 2017 r. spółka HPBA Sp. z.o.o., w której 49,99 udziałów posiada żona „Lewego”, zanotowała ponad 2 miliony zł zysku. Choć rok wcześniej było to jedynie 15 tys. zł.
Produkcja zdrowej żywności była dla znanej trenerki jednak tylko biznesową rozgrzewką. Prawdziwą ekspansję na rodzimym rynku Ann rozpoczęła w minionym roku. Batony energetyczne trafiły na półki kolejnych sieci sklepów i stacji benzynowych.
Wiosną Lewandowska otworzyła centrum treningowo-dietetyczne i – jako świeżo upieczona mama - uruchomiła sklep internetowy z produktami dla dzieci od polskich producentów. Na razie u żony piłkarza zaopatrzyć się mogą mamy najmniejszych dzieci, ale asortyment baby by Ann ma „rosnąć” razem z pierwszą latoroślą Lewandowskich. W marcu "Lewa" pokazała też światu swoją aplikację z planami diety i ćwiczeń. Ceny programów wahają się od 47,99 do 89,99 zł. Do dziś appkę pobrało 300 tys. osób.
Intensywny biznesowo rok zakończyło otwarcie w listopadzie w Wilanowie pierwszego smoothie bar „Healthy store”, w którym poza produktami marki foods by Ann klienci mogą zamówić zdrowe posiłki, koktajle, kawy, owsianki i świeżo wyciskane soki.
- Foods by Ann jest synonimem holistycznego, zdrowego podejścia do życia. Smoothie bary to nowość na polskim rynku, to oferta dla osób aktywnych, świadomych swoich wyborów żywieniowych – wyjaśnia nam Anna Lewandowska.
W rozpoczynającym się roku Ann nie traci rozpędu. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce otworzyć siedem nowych lokali w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie i Trójmieście. Jeszcze w styczniu Healthy Store ma ruszyć w Poznaniu. W sumie przez kilka następnych lat Anna Lewandowska planuje otworzyć 40 lokali.
Trenerka intensywnie rozbudowuje też portfolio swojej marki żywieniowej. Oferta ponad stu produktów poszerzy się o kolejnych kilkanaście. Co ciekawe, większość z nowości to… słodycze. Lewandowska rusza z produkcją m.in. batonów czekoladowych, bakalii w czekoladzie, lodowych sorbetów i zdrowych ciastek.
- Dzięki użyciu wysokiej jakości czekolady, przekąska idealnie sprawdzi się wśród osób szukających zdrowszych odpowiedników słodyczy – zapewnia właścicielka HPBA. – Moje wcześniejsze batony są bardzo smaczne, ale jeśli ktoś naprawdę kocha czekoladę, to będzie zachwycony nowymi batonami – dodaje.
Słodkości mają trafić do sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku, kilka miesięcy później w sklepach znajdziemy krakersy i herbaty sygnowane nazwiskiem trenerki.