Nowy wymiar radia: CR Media Consulting tworzy AdRadio
CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA) stworzyło AdRadio - pierwszą na polskim rynku sieć internetowych stacji radiowych.
14.11.2008 13:11
Radio internetowe to nowy i dynamicznie rosnący rynek – każdego miesiąca to niemal 2,8 miliona unikalnych czyli precyzyjnie zidentyfikowanych słuchaczy. AdRadio oferuje klientom unikalny sposób na przeprowadzenie zintegrowanej i precyzyjnej w dotarciu kampanii w wielu rozgłośniach internetowych jednocześnie. Precyzja, mierzalność i weryfikowalność poprzez numer IP - to niekwestionowane atuty radia w sieci, które przejęło wszystkie pozytywe narzędzia medium jakim jest Internet. Zdaniem analityków branży mediowej, intensywny rozwój radia w sieci może oznaczać koniec wiarygodności klasycznych badań radia opartych jedynie na deklaratywności.
AdRadio to pierwsza sieć w Polsce stworzona w strukturach firmy, która posiada długoletnie doświadczenie w integracji powierzchni reklamowej w sieci w jednej ofercie. AdRadio jest odpowiednikiem lidera reklamy internetowej - AdNetu - firmy sprzedającej powierzchnię reklamową w portalach internetowych. W portfolio AdRadio są między innymi największe internetowe rozgłośnie radiowe: Open.fm, Polska Stacja i Megastacja, które oferują pełen wachlarz kanałów tematycznych.
AdRadio znacząco upraszcza i skraca czas organizacji kampanii reklamowych na rozdrobnionym rynku reklamy w sieci oraz obniża końcową cenę przeprowadzenia kampanii. Klienci zyskują doskonałe uzupełnienie kampanii w tradycyjnych mediach, zwłaszcza w radiu, w godzinach, w których słuchalność rozgłośni w sieci znacząco wzrasta (badania SMG/KRC). Emisje reklam odbywają się co godzinę w godzinach 8 - 24. Oferta ta jest także optymalna cenowo - jednostkowy koszt emisji spotu w radiostacjach internetowych jest wielokrotnie niższy niż w mediach tradycyjnych.
Większość stacji w sieci AdRadio dysponuje szerokim wachlarzem kanałów tematycznych, co sprawia, że stacje te precyzyjnie trafiają w gusta słuchaczy. Jest to korzystne dla wszystkich reklamodawców poszukujących słuchaczy każdej muzyki: od disco przez rock, techno i szanty aż po muzykę chrześcijańską. Poprzez AdRadio klient ma szansę także dotrzeć do konsumenta w najbardziej porządanym przez siebie momencie, np. w czasie imprezy (Polska Stacja - kanał "Party" czy Open.fm – "Dyskotekowo") czy podczas romantycznej kolacji (Open.fm – kanał „We Dwoje”). Oferta AdRadio daje także możliwość stworzenia własnego kanału tematycznego – obecnie działają między innymi kanały Orange Music (kanał operatora telefonii komórkowej) oraz Nokia Studio Garaż (kanał producenta telefonów marki Nokia).
CR Media Consulting S.A.