Nowy wymiar radia: CR Media Consulting tworzy AdRadio

CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA) stworzyło AdRadio - pierwszą na polskim rynku sieć internetowych stacji radiowych.

Radio internetowe to nowy i dynamicznie rosnący rynek – każdego miesiąca to niemal 2,8 miliona unikalnych czyli precyzyjnie zidentyfikowanych słuchaczy. AdRadio oferuje klientom unikalny sposób na przeprowadzenie zintegrowanej i precyzyjnej w dotarciu kampanii w wielu rozgłośniach internetowych jednocześnie. Precyzja, mierzalność i weryfikowalność poprzez numer IP - to niekwestionowane atuty radia w sieci, które przejęło wszystkie pozytywe narzędzia medium jakim jest Internet. Zdaniem analityków branży mediowej, intensywny rozwój radia w sieci może oznaczać koniec wiarygodności klasycznych badań radia opartych jedynie na deklaratywności.

AdRadio to pierwsza sieć w Polsce stworzona w strukturach firmy, która posiada długoletnie doświadczenie w integracji powierzchni reklamowej w sieci w jednej ofercie. AdRadio jest odpowiednikiem lidera reklamy internetowej - AdNetu - firmy sprzedającej powierzchnię reklamową w portalach internetowych. W portfolio AdRadio są między innymi największe internetowe rozgłośnie radiowe: Open.fm, Polska Stacja i Megastacja, które oferują pełen wachlarz kanałów tematycznych.

AdRadio znacząco upraszcza i skraca czas organizacji kampanii reklamowych na rozdrobnionym rynku reklamy w sieci oraz obniża końcową cenę przeprowadzenia kampanii. Klienci zyskują doskonałe uzupełnienie kampanii w tradycyjnych mediach, zwłaszcza w radiu, w godzinach, w których słuchalność rozgłośni w sieci znacząco wzrasta (badania SMG/KRC). Emisje reklam odbywają się co godzinę w godzinach 8 - 24. Oferta ta jest także optymalna cenowo - jednostkowy koszt emisji spotu w radiostacjach internetowych jest wielokrotnie niższy niż w mediach tradycyjnych.
Większość stacji w sieci AdRadio dysponuje szerokim wachlarzem kanałów tematycznych, co sprawia, że stacje te precyzyjnie trafiają w gusta słuchaczy. Jest to korzystne dla wszystkich reklamodawców poszukujących słuchaczy każdej muzyki: od disco przez rock, techno i szanty aż po muzykę chrześcijańską. Poprzez AdRadio klient ma szansę także dotrzeć do konsumenta w najbardziej porządanym przez siebie momencie, np. w czasie imprezy (Polska Stacja - kanał "Party" czy Open.fm – "Dyskotekowo") czy podczas romantycznej kolacji (Open.fm – kanał „We Dwoje”). Oferta AdRadio daje także możliwość stworzenia własnego kanału tematycznego – obecnie działają między innymi kanały Orange Music (kanał operatora telefonii komórkowej) oraz Nokia Studio Garaż (kanał producenta telefonów marki Nokia).

CR Media Consulting S.A.

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup