Odmrażanie zakładów fryzjerskich. Na kilka minut padła strona do rezerwacji wizyt

"Padliśmy, ale już wróciliśmy" – żartuje prezes aplikacji służącej do rezerwacji wizyt u fryzjera i kosmetyczki. Po tym, jak premier ogłosił możliwość otwarcia salonów piękności, Polacy natychmiast zaczęli się umawiać na strzyżenie i paznokcie.

To już oficjalne: 18 maja możemy pójść do fryzjera i kosmetyczki
Źródło zdjęć: © Pixabay
Martyna Kośka

- Spodziewaliśmy się, że po ogłoszeniu otwarcia salonów fryzjerskich i kosmetycznych ruch na naszej stronie wzrośnie kilkunastokrotnie w porównaniu do stanu na początku marca, ale rzeczywistość przerosła wyobrażenia. W ciągu kilku minut ruch na stronie wzrósł blisko czterdziestokrotnie – mówi Sebastian Maśka, prezes serwisu Moment.pl, za pośrednictwem którego można rezerwować wizyty u fryzjera czy kosmetyczki.

Zainteresowanie było tak duże, że na kilka minut serwery po prostu padły. Prezes żartuje, że firma mogła lepiej się przygotować, ale przecież najważniejsze, że zakłady wreszcie zaczną zarabiać, a klienci będą mogli skorzystać z usług, na które tak długo czekali.

Statystyka pierwszych minut po tym, jak premier zapowiedział otwarcie branży beauty niezbicie dowodzi, że w pierwszej kolejności Polacy rzucili się na te zabiegi, których rezultaty są, ujmując to wprost, najbardziej widoczne. Więc nie mezoterapia czy masaże limfatyczne, a po prostu strzyżenie, regulacja brwi i manicure.

Odmrażanie gospodarki. Polacy znów myślą o wyjazdach. "Ma być ustronnie i bezpiecznie"

- Widać również, że klientom zależy na tym, by zabieg po prostu się odbył, a bez znaczenia, kto go przeprowadzi. Ludzie szukają wolnych terminów w różnych miejscach, nie trzymają się kurczowo jednego ulubionego fryzjera – mówi Sebastian Maśka.

Dodaje, że w ostatnich dniach widać już było większe zainteresowanie z obu stron. I usługodawcy, i klienci czuli, że lada dzień z drzwi salonów znikną kartki "nieczynne do odwołania". Jednocześnie ma sygnały, że niektórzy usługodawcy wyłączyli możliwość rezerwacji online, bo w pierwszej kolejności chcą obsłużyć klientów, którzy wykupili specjalne vouchery, które miały pomóc przetrwać im tygodnie zamknięcia. Zostały skonstruowane tak, że dają pierwszeństwo zapisu.

Jeszcze inni fryzjerzy i kosmetyczki chcą najpierw przyjąć stałych klientów, których wizyty musiały zostać odwołane w związku z epidemią.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Umieścili kartkę o płatnościach gotówką. Burza w komentarzach
Umieścili kartkę o płatnościach gotówką. Burza w komentarzach
Obowiązek dla 3,5 mln Polaków w 2025 r. Inaczej 5 tys. zł kary
Obowiązek dla 3,5 mln Polaków w 2025 r. Inaczej 5 tys. zł kary
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Straszą podniesieniem cen. Branża chce sprzedawać alkohol na stacjach
Straszą podniesieniem cen. Branża chce sprzedawać alkohol na stacjach
Kupił paczki niespodzianki na Vinted za niecałe 60 zł. To w nich było
Kupił paczki niespodzianki na Vinted za niecałe 60 zł. To w nich było
Ranking zamożności. Najbiedniejsze miasteczko jest na Dolnym Śląsku
Ranking zamożności. Najbiedniejsze miasteczko jest na Dolnym Śląsku
Rząd podniesie akcyzę? Resort rolnictwa ostrzega przed skutkami
Rząd podniesie akcyzę? Resort rolnictwa ostrzega przed skutkami
Gdzie wyrzucić styropian po telewizorze albo lodówce? Oto odpowiedź
Gdzie wyrzucić styropian po telewizorze albo lodówce? Oto odpowiedź
1750 zł dopłaty do rachunków. Kto skorzysta i jak złożyć wniosek?
1750 zł dopłaty do rachunków. Kto skorzysta i jak złożyć wniosek?
Polscy rolnicy sadzą na potęgę. Wielki wzrost od nowelizacji ustawy
Polscy rolnicy sadzą na potęgę. Wielki wzrost od nowelizacji ustawy
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Kłopoty dwóch polskich marek. Jest wniosek o upadłość
Kłopoty dwóch polskich marek. Jest wniosek o upadłość