Oglądalność TVN ogółem spadła rdr w listopadzie do 16,14 proc. z 16,6 proc.
02.12. Warszawa (PAP) - W listopadzie 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,14 proc. z 16,6 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego. Stacja zachowała tym...
02.12.2011 | aktual.: 02.12.2011 09:08
02.12. Warszawa (PAP) - W listopadzie 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,14 proc. z 16,6 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego. Stacja zachowała tym samym drugie miejsce - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 16,53 proc. z 18,84 proc.
Na trzecim miejscu znalazła się Telewizja Polsat z udziałem na poziomie 14,68 proc. wobec 14,56 proc. w zeszłym roku. Jako jedyna z czołówki zakończyła ona listopad na plusie.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w listopadzie br. do 17,17 proc. z 18,04 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała pozycję lidera.
Na drugim miejscu pozostał Polsat, którego udział spadł do 16,54 proc. z 16,99 proc.
Na trzecim miejscu uplasowała się TVP1, jednak jej udział zmniejszył się znacznie do 12,58 proc. z 15,63 proc.
Czwartą pozycję zajęła TVP2, której udział spadł do 11,54 proc. z 13,63 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN obronił pozycję lidera, a jego udział spadł w listopadzie 2011 r. do 19,25 proc. z 20,08 proc. rok wcześniej. Także Polsat utrzymał się na drugiej pozycji, nieznacznie zmniejszając w tym okresie swój udział do 15,02 proc. z 15,34 proc. Na trzecim miejscu, podobnie jak przed rokiem, uplasowała się TVP1. Zanotowała ona jednak spadek udziału do 10,36 proc. z 12,84 proc. (PAP)
jow/ ana/