Trwa ładowanie...
d3pqmf3
handel
09-03-2009 11:21

Otwarcie Galerii Malta, startuje kampania reklamowa

Poznańska galeria handlowa Malta zostanie otwarta 25 marca. Zaoferuje klientom 170 punktów handlowych i usługowych na 54 tys. mkw. powierzchni handlowej.

d3pqmf3
d3pqmf3

Budowa Galerii Malta, największego centrum handlowo-rozrywkowego w zachodniej Polsce, rozpoczęła się w marcu 2007 r. Deweloperem galerii jest hiszpański Neinver. Trzykondygnacyjny kompleks o całkowitej powierzchni 162 tys. mkw. zaprojektowany został tak, aby dopasować się do charakteru miejsca, w którym powstał.

_ Mamy wielką nadzieję, że Galeria Malta zdobędzie serca mieszkańców Poznania _ - mówi Andrzej Mularczyk, dyrektor zarządzający obiektu.

W Galerii Malta powstaje łącznie 170 sklepów, punktów usługowych, wielosalowe kino Multikino, klub fitness, liczne kawiarnie i restauracje. Będzie tam m.in. pierwszy w Polsce sklep avanti, pierwsze w Wielkopolsce salony Bershka, Pull&Bear i Oysho, jak również Marks&Spencer.

Reklama na dobry początek

Ruszyła już kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta. Przygotowała ją agencja San Markos. Hasłem przewodnim kampanii jest „I love Malta”.
San Markos odpowiada za opracowanie strategii i linii kreatywnych oraz przygotowanie i wdrożenie działań reklamowych związanych z wydarzeniem. W pierwszej fazie kampanii rozpoczętej w lutym b.r. na nośnikach outdoorowych i w prasie pojawiły się reklamy teaserowe oparte na grze słów. Hasła „I love woda, I love moda”, czy „I love natura, I love kultura” nawiązywały do połączenia oferty handlowo - rozrywkowej Galerii Malta z jej położeniem w pobliżu jeziora.

d3pqmf3

_ Bardzo zależało nam na podkreślaniu korzyści wynikających z wyjątkowego położenia Galerii Malta _ - komentuje Michał Berger, dyrektor kreatywny agencji San Markos. Kampania skierowana jest do mieszkańców Wielkopolski w wieku 15-45 lat i prowadzona jest z użyciem wielu mediów: nośników outdoorowych, prasy regionalnej, Internetu, radia. Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Kampania reklamowa promująca otwarcie Galerii potrwa do końca kwietnia 2009 r.

JS

d3pqmf3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pqmf3