WAŻNE
TERAZ

Piraci porwali statek. Wśród zakładników jest Polak

Pepsi zmienia się w Polsce. Koniec MAX nad Wisłą

Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną produktów. Zmieniła się też nazwa kultowej Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach już w pierwszym kwartale 2024 roku.

Wdrażanie identyfikacji wizualnej marki koncern rozpoczął jesienią 2023 rokuWdrażanie identyfikacji wizualnej marki koncern rozpoczął jesienią 2023 roku
Źródło zdjęć: © Twitter | PepsiCo Polska
oprac.  NST

Pierwsze informacje o zmianie logo przez Pepsi pojawiły się wiosną 2023 r. Teraz marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej.

Teraz marka gigant informuje, że Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany. Ponadto gigant informuje, że Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę. Tak skonstruowany "projekt ma wyrażać tradycyjne wartości Pepsi nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kto pierwszym kandydatem na premiera? Orędzie prezydenta Andrzeja Dudy

Marka napojów przechodzi rebranding

PepsiCo przedstawia nowe logo i identyfikację wizualną Pepsi, co stanowi pierwszą aktualizację wyglądu kultowej marki od 14 lat. Z okazji 125 rocznicy powstania marki, Pepsi rozpoczęła wprowadzanie nowej wizualizacji w Polsce już w trzecim kwartale tego roku, by globalnie zakończyć proces zmiany w 2024 roku. Nowe logo i identyfikacja wizualna są swoistym ukłonem w stronę dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc jej kolejny krok w przyszłość.

Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęliśmy zmiany brandingu np. nalewaków i lodówek. Wierzymy, że dzięki nowej tożsamości marki będziemy mogli połączyć jej bogate kulturowe dziedzictwo z oczekiwaniami obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów. – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Group Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska

- Odnowiona identyfikacja wizualna zawiera elementy rezonujące z młodszym pokoleniem, oddając ducha gen Z. – dodaje Magdalena Grędzicka.

Pepsi z nowym logo. Jak będzie wyglądać?

Po zmianach nadal będą dominować odmiany kolorów: czerwonego, białego oraz niebieskiego. Ich odcienie będą jednak ciemniejsze. Wprowadzony zostanie również czarny kolor, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru.

Pojawi się również napis "PEPSI" oraz koło symbolizujące kulę ziemską. Sam napis ma "falować", co w opinii samej marki ma przywoływać skojarzenia związane z muzyką, rytmem oraz energią, które "mają być stałą częścią dziedzictwa Pepsi". Pepsi to kolejna marka, która postawiła na zmiany. Latem ubiegłego roku Coca-Cola, czyli główny rywal Pepsi, ogłosiła, że Sprite przestanie używać swojej słynnej zielonej butelki i przejdzie na przezroczysty plastik.

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Już nie tylko Zakopane. Arabowie zainteresowani kolejnym regionem
Już nie tylko Zakopane. Arabowie zainteresowani kolejnym regionem
20 zł za grzańca w Warszawie. Wiemy, ile kosztuje w Wiedniu
20 zł za grzańca w Warszawie. Wiemy, ile kosztuje w Wiedniu
Polka pracuje w Niemczech od 20 lat. Oto jej prognozowana emerytura
Polka pracuje w Niemczech od 20 lat. Oto jej prognozowana emerytura
Bon turystyczny wraca w 2026 r. Poprzednio okazał się hitem
Bon turystyczny wraca w 2026 r. Poprzednio okazał się hitem
Coraz trudniejszy dostęp do gotówki. Oto przyczyny
Coraz trudniejszy dostęp do gotówki. Oto przyczyny
Migała się od pracy. Nagrali ją. Teraz urząd zapłaci 15 tys. euro
Migała się od pracy. Nagrali ją. Teraz urząd zapłaci 15 tys. euro
Epilog głośnej afery. Upadek podlaskiej firmy
Epilog głośnej afery. Upadek podlaskiej firmy
Rywal KFC debiutuje w kolejnym mieście. Ma już 26 lokali w Polsce
Rywal KFC debiutuje w kolejnym mieście. Ma już 26 lokali w Polsce
Kolejnej sieci grozi strajk. Pracownicy żądają 800 zł podwyżki
Kolejnej sieci grozi strajk. Pracownicy żądają 800 zł podwyżki
Szukają ludzi do pracy. Płacą 60 zł za godzinę. Chętnych brak
Szukają ludzi do pracy. Płacą 60 zł za godzinę. Chętnych brak
Polacy rzucili się na luksusowego Sylwestra. Płacą nawet 10 tys. zł
Polacy rzucili się na luksusowego Sylwestra. Płacą nawet 10 tys. zł
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat przed niedzielą
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat przed niedzielą
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀