Trwa ładowanie...

Pepsi zmienia się w Polsce. Koniec MAX nad Wisłą

Z okazji 125. rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną produktów. Zmieniła się też nazwa kultowej Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach już w pierwszym kwartale 2024 roku.

Wdrażanie identyfikacji wizualnej marki koncern rozpoczął jesienią 2023 rokuWdrażanie identyfikacji wizualnej marki koncern rozpoczął jesienią 2023 rokuŹródło: Twitter, fot: PepsiCo Polska
d1cfbhm
d1cfbhm

Pierwsze informacje o zmianie logo przez Pepsi pojawiły się wiosną 2023 r. Teraz marka po prawie piętnastu latach zmieniła znak i system identyfikacji wizualnej.

Teraz marka gigant informuje, że Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru w ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek. Polska jest jednym z pierwszych rynków w Europie, które wprowadzają zmiany. Ponadto gigant informuje, że Pepsi Zero Cukru zastąpi Pepsi Max, zachowując swoją recepturę. Tak skonstruowany "projekt ma wyrażać tradycyjne wartości Pepsi nieskrępowaną, dobrą zabawę i radość bez ograniczeń" - czytamy w oficjalnym komunikacie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kto pierwszym kandydatem na premiera? Orędzie prezydenta Andrzeja Dudy

Marka napojów przechodzi rebranding

PepsiCo przedstawia nowe logo i identyfikację wizualną Pepsi, co stanowi pierwszą aktualizację wyglądu kultowej marki od 14 lat. Z okazji 125 rocznicy powstania marki, Pepsi rozpoczęła wprowadzanie nowej wizualizacji w Polsce już w trzecim kwartale tego roku, by globalnie zakończyć proces zmiany w 2024 roku. Nowe logo i identyfikacja wizualna są swoistym ukłonem w stronę dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc jej kolejny krok w przyszłość.

Nowe logo pojawi się na wszystkich opakowaniach w 2024 roku, jednak już tej jesieni w punktach sprzedaży rozpoczęliśmy zmiany brandingu np. nalewaków i lodówek. Wierzymy, że dzięki nowej tożsamości marki będziemy mogli połączyć jej bogate kulturowe dziedzictwo z oczekiwaniami obecnych i przyszłych pokoleń konsumentów. – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Group Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska

- Odnowiona identyfikacja wizualna zawiera elementy rezonujące z młodszym pokoleniem, oddając ducha gen Z. – dodaje Magdalena Grędzicka.

Pepsi z nowym logo. Jak będzie wyglądać?

Po zmianach nadal będą dominować odmiany kolorów: czerwonego, białego oraz niebieskiego. Ich odcienie będą jednak ciemniejsze. Wprowadzony zostanie również czarny kolor, który ma nawiązywać do Pepsi Zero Cukru.

Pojawi się również napis "PEPSI" oraz koło symbolizujące kulę ziemską. Sam napis ma "falować", co w opinii samej marki ma przywoływać skojarzenia związane z muzyką, rytmem oraz energią, które "mają być stałą częścią dziedzictwa Pepsi". Pepsi to kolejna marka, która postawiła na zmiany. Latem ubiegłego roku Coca-Cola, czyli główny rywal Pepsi, ogłosiła, że Sprite przestanie używać swojej słynnej zielonej butelki i przejdzie na przezroczysty plastik.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1cfbhm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1cfbhm