PGNIG - Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PGNiG SA ? uzupełnienie raportu bieżącego (70/2014)
PGNIG - Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PGNiG SA ? uzupełnienie raportu bieżącego (70/2014)
21.05.2014 15:30
| | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport bieżący nr | 70 | / | 2014 | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-05-21 | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | |
| | PGNIG | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | | |
| | Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PGNiG SA ? uzupełnienie raportu bieżącego | | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA (?PGNiG?, ?Spółka?) w uzupełnieniu raportu bieżącego nr 66/2014 z 15 maja 2014 roku przekazuje dodatkowe informacje dotyczące Członków Rady Nadzorczej powołanych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie PGNiG w dniu 15 maja 2014 roku. Pan Wojciech Chmielewski Pan Wojciech Chmielewski jest absolwentem filologii polskiej (1995) i nauk politycznych (1998) Uniwersytetu Wrocławskiego, studiów podyplomowych Politiques Publiques en Europe Uniwersytetu Strasburg III (1997) oraz Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie (2000). Od 2000 roku jest pracownikiem Ministerstwa Skarbu Państwa, gdzie obecnie pełni funkcję Dyrektora Departamentu Przekształceń Własnościowych i Prywatyzacji. Zasiadał w radach nadzorczych spółek kapitałowych, m.in. Stocznia Gdynia SA, Agencja Rozwoju Przemysłu SA, PKS Przemyśl Sp. z o.o., Mostostal Wrocław SA. Od lutego 2009 roku Członek Rady Nadzorczej ENEA SA z siedzibą w Poznaniu, w której sprawuje funkcję Przewodniczącego. Od 12
stycznia 2012 roku Członek Rady Nadzorczej PGNiG SA. Pan Sławomir Borowiec Pan Sławomir Borowiec jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Wydział Wiertniczo-Naftowy. Ukończył również Państwową Szkołę Zawodową w Gorzowie Wielkopolskim, Instytut Zarządzania i Finansów w zakresie Zarządzania i Marketingu oraz Rachunkowość o specjalności Rachunkowość Jednostek Gospodarczych na Politechnice Koszalińskiej. W 1992 roku rozpoczął pracę w Zielonogórskim Zakładzie Górnictwa Nafty i Gazu i jest obecnie zatrudniony na stanowisku Kierownika Ośrodka Kopalń Drezdenko. Posiada uprawnienia Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego, w 2010 roku otrzymał Stopień Górniczy: Dyrektor Górniczy II Stopnia a w 2002 roku zdał egzamin na członków Rad Nadzorczych. Pan Andrzej Janiak Pan Andrzej Janiak jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, odbył aplikację sędziowską (1980-1982), jest radcą prawny, (od 1987), dr habilitowanym nauk prawnych (2005). Od ukończenia studiów jest nieprzerwanie zatrudniony w UAM
- od 2008 r. jako profesor nadzwyczajny w Katedrze Prawa Cywilnego Handlowego i Ubezpieczeniowego. W latach 2009-2012 zatrudniony w tym charakterze również w Katedrze Prawa Gospodarczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a od 2012 także w Katedrze Prawa Cywilnego i Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego. Był głównym specjalistą w Oddziale Wojewódzkim Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu, doradcą Prezesa Wielkopolskiego Banku Kredytowego SA, arbitrem w składach sądów polubownych, konsultantem lub pełnomocnikiem procesowym wielu podmiotów gospodarczych. Od 26 marca 2014 roku Członek Rady Nadzorczej PGNiG SA. Pan Bogusław Nadolnik Pan Bogusław Nadolnik jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Kierunek Zarządzanie i Marketing. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie Audyt Wewnętrzny i Kontrola Wewnętrzna w Instytucie Organizacji i Zarządzania ORGMASZ w Warszawie i Międzynarodowym Centrum Szkolenia i Doradztwa Sp. z o.o. W latach
1990?1992 ukończył Zarządzanie Małym Biznesem w Georgetown University Washington D.C. (USA), gdzie rozpoczął karierę zawodową jako praktykant. Po powrocie do Polski w 1994 roku podjął pracę w Wydziale Organizacyjnym Gabinetu Ministra jako starszy specjalista, a następnie p.o. Dyrektora Gabinetu Ministra w Ministerstwie Rolnictwa i Gospodarski Żywnościowej. W latach 1996?2006 pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa jako Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Skarbu Państwa, Zastępca Dyrektora Departamentu Budżetu i Finansów oraz p.o. Dyrektora Biura ds. Pomocy Publicznej. W latach 2007?2008 pełnił funkcję Sekretarza Powiatu Legionowskiego w Starostwie Powiatowym w Legionowie. W 2008 roku przeszedł do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, gdzie pracował na stanowisku Podsekretarza Stanu. Od 2008 do 2013 roku sprawował funkcję Zastępcy Prezesa Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Obecnie jest Dyrektorem Departamentu Działań Poprywatyzacyjnych w Ministerstwie Skarbu Państwa. Zasiadał w Radach
Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Polimex-Cekop Sp. z o.o., Metalexport Sp. z o.o., Beskidzkie Tartaki "Bestar" S.A., Bank Gospodarki Żywnościowej S.A., VII Narodowy Fundusz Inwestycyjny S.A. im. Kazimierza Wielkiego, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A. oraz Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy S.A. Do Rady Nadzorczej ENERGA SA został powołany 16 stycznia 2014 oświadczeniem Ministra Skarbu Państwa. Pan Janusz Pilitowski Pan Janusz Pilitowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie W latach 1985-2003 zatrudniony był w Mennicy Polskiej SA, gdzie pełnił funkcję m.in. Głównego Księgowego, Dyrektora Finansowego, Członka Zarządu i Prezesa Zarządu spółki. W 2004 roku przeszedł do pracy w Grupie Brasco SA, zajmując się rynkiem biokomponentów i biopaliw ciekłych. Od 2007 roku pracuje w administracji rządowej, początkowo w Urzędzie Regulacji Energetyki, a następnie w Ministerstwie Gospodarki. Aktualnie na stanowisku Dyrektora
Departamentu Energii Odnawialnej w Ministerstwie Gospodarki. Doświadczony członek organów nadzorczych. Od 12 stycznia 2012 roku Członek Rady Nadzorczej PGNiG SA. Pani Agnieszka Trzaskalska Pani Agnieszka Trzaskalska jest absolwentką studiów doktoranckich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, gdzie ukończyła studia na kierunku prawo. Od 1999 roku pracownik Ministerstwa Skarbu Państwa, gdzie zdobywała doświadczenie na różnych stanowiskach, w zakresie nadzoru właścicielskiego, korporacyjnego oraz procesów przekształceń własnościowych. Obecnie Zastępca Dyrektora Departamentu Przekształceń Własnościowych i Prywatyzacji, gdzie koordynuje i nadzoruje projekty zbycia pakietów akcji/udziałów Spółek z udziałem Skarbu Państwa. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu prawa spółek, nadzoru właścicielskiego oraz procesów przekształceń podmiotów gospodarczych, zdobyte również w organach nadzoru spółek prawa handlowego i
innych podmiotów, w tym m.in. jako pełniąca funkcje: Wiceprzewodniczącej i Członka Rady Nadzorczej TAURON POLSKA ENERGIA S.A. w latach 2007-2014, Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej LOTOS Petrobaltic S.A. w latach 2007-2012, Członka Rady Fundacji Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie w latach 2000 ? 2003. Od 2012 roku pełni funkcję członka Rady Nadzorczej Grupy LOTOS S.A. Pan Ryszard Wąsowicz Pan Ryszard Wąsowicz jest absolwentem Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Rzeszowie, licencjat z zakresu Administracji o specjalności Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi ( kontynuacja ? studia magisterskie). Pracę zawodową rozpoczął w 1978 roku w Sanockim Zakładzie Górnictwa Nafty i Gazu na kopalni gazu ?Husów. W latach 1990-92 był członkiem Rady Pracowniczej w Sanockim Zakładzie Górnictwa Nafty i Gazu, a w latach 1992-96 przez dwie kadencje V i VI był członkiem Rady Pracowniczej PGNiG. Do 1998 roku był członkiem Rady Konsultacyjnej przy PGNiG SA. W 1998 roku ukończył kurs na członków Rad Nadzorczych i
zdał egzamin państwowy przed Komisja Skarbu Państwa. Od 1990 roku oddelegowany do pracy związkowej. Pełni funkcję z wyboru Przewodniczącego NSZZ ,,Górników ? Naftowców? w PGNiG SA. Pani Agnieszka Woś Pani Agnieszka Woś jest absolwentem magisterskich studiów ekonomicznych w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (o specjalności rachunkowość i finanse) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (o specjalności funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw). W 2010 roku nadano jej tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Odbyła również szereg certyfikowanych szkoleń z zakresu zarządzania projektami, prowadzenia działalności przedsiębiorstw oraz organizacji pozarządowych, a także wiedzy z zakresu Unii Europejskiej. Jest również ekspertem z zakresu tworzenia i realizacji programów lojalnościowych oraz przeprowadzania projektów procesów akwizycji, a także autorem wielu publikacji wydanych w prestiżowych wydawnictwach naukowych i biznesowych, w
tym konferencyjnych w Polsce. Pracowała w Instytucie Gospodarki w Rzeszowie, Solidex S.A. w Krakowie, Polskiej Grupie Farmaceutycznej S.A. oraz w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, jako Dyrektor Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Analiz Ekonomicznych, a następnie Dyrektor Biura Nadzoru Właścicielskiego i Analiz Ekonomicznych. Obecnie pełni funkcję Radcy Ministra koordynując prace w Departamencie Spółek Kluczowych Ministerstwa Skarbu Państwa. Ponadto pełni funkcje Fundatora i Prezesa Zarządu Fundacji Podkarpacka Akademia Rozwoju, a także jest wykładowcą na jednej z uczelni wyższych Podkarpacia oraz Członkiem Rady Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego Aeropolis. Pani Magdalena Zegarska Pani Magdalena Zegarska jest absolwentką PWSOŚ w Radomiu, gdzie uzyskała tytuł inżyniera bezpieczeństwa i higieny pracy, ponadto posiada absolutorium uzyskane w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu Stowarzyszenia Inicjatyw Gospodarczych w Warszawie o kierunku zarządzanie dużym przedsiębiorstwem.
Ukończyła liczne kursy i szkolenia z psychologii zarządzania zespołami pracowniczymi. Sekretarz Rady Pracowników II kadencji. Posiada tytuł Inżyniera Górniczego I Stopnia. Pracę w PGNiG SA rozpoczęła w 1998 roku jako pracownik w rozdzielni gazu, następnie była specjalistą ds. obsługi klienta w Mazowieckim Oddziale Handlowym, aktualnie specjalista ds. windykacji w Departamencie Handlu Detalicznego w Centrali Spółki. Podczas swojej pracy zawodowej współpracowała przy realizacji licznych projektów na rzecz Pracowników PGNiG SA, nagradzana odznaczeniami honorowymi: zasłużona dla Mazowieckiego Oddziału Handlowego, a także Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. Wszyscy Członkowie Rady Nadzorczej oświadczyli, iż nie wykonują działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w Spółce, nie są wspólnikami konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej, nie są też członkami organów konkurencyjnych spółek kapitałowych, a także nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o
KRS. | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | |
| --- | --- | --- | --- |
| | MESSAGE (ENGLISH VERSION) | | |
| | | | |
| | Warsaw, May 21st 2014 Changes in the composition of the PGNiG Supervisory Board – supplementary information to Current Report Current Report No. 70 /2014 As a supplement to Current Report No. 66/2014 of May 15th 2014, the Management Board of Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (“PGNiG”, the “Company”) provides additional information on the Members of the Supervisory Board appointed by the Annual General Meeting of PGNiG SA on May 15th 2014. Mr Wojciech Chmielewski Wojciech Chmielewski graduated from the University of Wrocław in Polish Philology (1995) and Political Science (1998). He also completed postgraduate studies at Université de Strasbourg III in Politiques Publiques en Europe in 1997, and at the National School of Public Administration in Warsaw (KSAP) (2000). Since 2000, Mr Chmielewski has worked at the Ministry of State Treasury, currently as Director of the Ownership Transformation and Privatisation Department. During his career, he has served on the Supervisory Boards of such companies
as Stocznia Gdynia SA, Agencja Rozwoju Przemysłu SA, PKS Przemyśl Sp. z o.o. and Mostostal Wrocław SA. Since February 2009, he has served on the Supervisory Board of ENEA SA of Poznań and is currently its Chairman. Member of the Supervisory Board of PGNiG SA since January 12th 2012. Mr Sławomir Borowiec Sławomir Borowiec graduated from the AGH University of Science and Technology in Kraków, Faculty of Drilling, Oil and Gas. He is also a graduate of The Jacob of Paradyż University of Applied Sciences in Gorzów Wielkopolski − Institute of Management and Finance, where he completed studies in Management and Marketing, and a graduate of the Koszalin University of Technology, where his principal field of study was Accounting − Accounting of Business Entities. In 1992, he joined Zielonogórski Zakład Górnictwa Nafty i Gazu and is currently Head of the Administrative Centre for Oil and Gas Production Facilities in Drezdenko. Mr Borowiec is a licensed Mine Operations Manager. In 2010, he received a title of Grade II
Mining Director. In 2002, he passed an examination for candidates to supervisory boards of state-owned companies. Mr Andrzej Janiak Andrzej Janiak graduated from the Adam Mickiewicz University of Poznań. He completed legal training for court judges (1980-1982) and has been legal counsel since 1987. Since 2005, he has held a post-doctoral degree of Habilitated Doctor (doctor habilitatus) in law. Mr Janiak has worked at the Adam Mickiewicz University of Poznań since graduation, and in 2008 became Professor at the Department of Civil, Commercial and Insurance Law. In 2009-2012, he was also Professor at the Department of Commercial Law of the Faculty of Management at the Poznań University of Economics, and since 2012 – at the Department of Civil and Commercial Law of the Faculty of Law and Administration at the Szczecin University. He has worked as a chief specialist at the Poznań Branch of the National Bank of Poland and adviser to the President of Wielkopolski Bank Kredytowy SA. He has also served as an
adjudicator in arbitration tribunals, as well as a legal consultant and litigation attorney for a number of companies. Member of the Supervisory Board of PGNiG SA since March 26th 2014. Mr Bogusław Nadolnik Mr Bogusław Nadolnik graduated from the Warsaw School of Economics, Faculty of Management and Marketing. He has also completed post-graduate studies in the field of Internal Audit and Internal Control at Instytut Organizacji i Zarządzania (Institute of Organisation and Management in Industry) ORGMASZ in Warsaw and Międzynarodowe Centrum Szkolenia i Doradztwa (International Training and Advisory Centre) Sp. z o.o. In 1990-1992, he completed studies in Small Business Management at Georgetown University Washington D.C. (US), where he started his professional career as an intern. After his return to Poland in 1994, he joined the Organisation Department of the Minister’s Office as a senior specialist, and then served as acting Chief of the Minister’s Office at the Ministry of Agriculture and Food Economy. In
1996-2006, he worked for the Ministry of State Treasury as Deputy Director of the Treasury Finance Department, Deputy Director of the Budget and Finance Department, and acting Director of the State Aid Office. Between 2007-2008, he served as the Legionów County Secretary at the Legionów County Governor Office. In 2008, he went on to work at the Ministry of Agriculture and Rural Development, where he held the position of Under-Secretary of State. From 2008 until 2013, he served as Vice-President of the Agency for Restructuring and Modernisation of Agriculture (ARIMR). At present, he is Director of the Post-Privatisation Activity Department at the Ministry of State Treasury. Mr Nadolnik has served on the Supervisory Boards of the following state-owned companies: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA, Polimex-Cekop Sp. z o.o., Metalexport Sp. z o.o., Beskidzkie Tartaki Bestar SA, Bank Gospodarki Żywnościowej SA, VII Narodowy Fundusz Inwestycyjny SA im. Kazimierza Wielkiego, Agencja Rozwoju Przemysłu SA,
Uzdrowisko Krynica Żegiestów SA, and Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy SA. On January 16th 2014, he was appointed to the Supervisory Board of ENERGA SA by virtue of an announcement of the Minister of State Treasury. Mr Janusz Pilitowski Janusz Pilitowski graduated from the Warsaw School of Economics. He worked for Mennica Polska SA (the national mint) in 1985-2003, where he held a number of positions, including Chief Accountant, Chief Financial Officer, and then Member and President of the Management Board. In 2004, Mr Pilitowski joined the Brasco Group, where he was responsible for the biocomponent and liquid biofuels market. Since 2007, Mr Pilitowski has worked in public administration first at the Energy Regulatory Office and then at the Ministry of Economy. Currently, he is Director of the Renewable Energy Department of the Ministry of Economy. He has considerable experience as a member of supervisory bodies. Member of the Supervisory Board of PGNiG SA since January 12th 2012. Ms Agnieszka Trzaskalska
Agnieszka Trzaskalska has completed doctoral studies at the Faculty of Law and Administration of the Warsaw University. She also holds a graduate diploma in law from the Faculty of Law and Administration of the University of Silesia. Since 1999, she has been employed at the Ministry of State Treasury, where she has held various posts in owner supervision, corporate supervision and ownership transformations. At present, she serves as Deputy Director of the Ownership Transformation and Privatisation Department, where she coordinates and oversees the sale of shares in state-owned or partially state-owned companies. She has many years of experience in corporate law, owner supervision and corporate transformations, gained in a number of capacities including serving on the supervisory bodies of commercial-law companies and other entities, including as: Deputy Chairperson and Member of the Supervisory Board of TAURON POLSKA ENERGIA SA (2007−2014), Deputy Chairperson of the Supervisory Board of LOTOS Petrobaltic SA
(2007−2012), and Board Member of the Foundation of the Polish Students’ Parliament in Warsaw (2000-2003). Since 2012, she has served as Member of the Supervisory Board of Grupa LOTOS SA. Mr Ryszard Wąsowicz Ryszard Wąsowicz graduated from the School of Law and Public Administration in Rzeszów with a Bachelor’s Degree in Administration − Human Resources Management (continuation – Master’s Degree programme). He started his professional career in 1978 at Sanocki Zakład Górnictwa Nafty i Gazu, working at the Husów gas extraction facility. In 1990−1992, he was a member of the Employee Council at Sanocki Zakład Górnictwa Nafty i Gazu, and in 1992−1996, for two (the fifth and sixth) terms of office, he was a member of the Employee Council at PGNiG SA. Until 1998, he was a member of the Consulting Board at PGNiG SA. In 1998, he completed a course for supervisory board members and passed a state exam before the State Treasury Commission. Since 1990, he has been delegated to work in trade union bodies. Mr Wąsowicz was
nominated to the Supervisory Board of PGNiG SA by the President of the Trade Union of Workers of the Mining and Oil Industries (NSZZ Górników – Naftowców). Ms Agnieszka Woś Agnieszka Woś graduated with a Master’s Degree in Economics from the University of Information Technology and Management in Rzeszów (Finance and Accounting) and the Cracow University of Economics (Operation and Development of Enterprises). In 2010, she was awarded a PhD degree in Economics − Management Sciences at the Cracow University of Economics. She has also completed a number of certified training programmes in project management, operation of enterprises and non-government organisations, as well as different aspects of the European Union. She is an expert in the area of development and implementation of loyalty schemes and implementation of acquisition projects, as well as an author of numerous publications in prestigious science and business magazines, including conference magazines in Poland. She worked at the Institute of
Economics (Instytut Gospodarki) in Rzeszów, Solidex SA in Kraków, Polska Grupa Farmaceutyczna SA, and the Marshall’s Office of the Rzeszów Province first as Head of the Ownership Supervision and Economic Analysis Department, and then as Head of the Ownership Supervision and Economic Analysis Office. At present, she serves as the Minister’s Counsel coordinating work at the State Treasury Ministry’s Strategic Companies Department. She is also the Founder and President of the Management Board of the Podkarpacka Akademia Rozwoju Foundation, as well as a lecturer at one of the higher education schools of the Rzeszów Province, and a Board Member at Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny Aeropolis (a science and technology park). Ms Magdalena Zegarska Magdalena Zegarska graduated from the Private University of Environmental Sciences (PWSOŚ) in Radom, where she obtained an Eng degree in Occupational Health and Safety. She also obtained a certificate of completion of studies in the field of Management of Large
Enterprises from the School of Management and Marketing of the Business Initiatives Association in Warsaw. She has completed numerous training programmes and courses in psychology of team management. Secretary of the Employee Council of the second term of office. She is a Class I Mining Engineer. Ms Zegarska joined PGNiG SA in 1998 as an employee of the gas distribution facility. She then moved on to become a customer service specialist at the Mazovian Trading Division. At present, she works as a debt collection specialist at the Retail Trading Department at the PGNiG Head Office. In the course of her professional career, she has worked on numerous projects carried out for the benefit of PGNiG employees. She has received honorary awards for outstanding service to the Mazovian Trading Division, as well as to the Oil Mining and Gas Sector. All the Members of the Supervisory Board have declared in their representations that they are not engaged in any activities competitive to PGNiG’s business, they are not
partners in any competitive civil-law partnership or another type of partnership, or members of the governing bodies of any company competitive to PGNiG, and are not entered in the Register of Insolvent Debtors maintained under the National Court Register Act. | | |
| | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | POLSKIE GÓRNICTWO NAFTOWE I GAZOWNICTWO S.A. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | PGNIG | | Paliwowy (pal) | | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | | | | | | |
| | | 01-224 | | Warszawa | | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | | |
| | | Marcina Kasprzaka | | 25 | | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | | |
| | | 022 5835000 | | 022 5835856 | | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | | |
| | | pr@pgnig.pl | | www.pgnig.pl | | | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | | |
| | | 5250008028 | | 012216736 | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2014-05-21 | Mariusz Zawisza | Prezes Zarządu | |||
2014-05-21 | Jerzy Kurella | Wiceprezes Zarządu | |||
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ