PIH: Wartość sprzedaży w małych sklepach wzrosła o 4,9% r/r w listopadzie
Warszawa, 11.12.2015 (ISBnews) - Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych, tj. do 300 m2, wzrosła o 4,9% r/r w listopadzie 2015 r., a w ujęciu miesięcznym spadła o 7,6%, podała podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu (PIH).
11.12.2015 | aktual.: 11.12.2015 11:53
Warszawa, 11.12.2015 (ISBnews) - Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych, tj. do 300 m2, wzrosła o 4,9% r/r w listopadzie 2015 r., a w ujęciu miesięcznym spadła o 7,6%, podała podała Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu (PIH).
Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe.
Sklepy których dotyczyło badanie, przeprowadzone przez Centrum Monitorowania Rynku, odzwierciedlają 60% całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce, podkreślono na stronie Izby.
(ISBnews)