Piotr i Paweł ma już 60 supermarketów
Sieć supermarketów 'Piotr i Paweł" kontynuuje dynamiczny rozwój. Przedstawione na początku roku plany zakładały otwarcie 20 nowych placówek do końca 2009 r., a otwarto już 10 sklepów.
18.05.2009 | aktual.: 18.05.2009 14:47
Supermarket w Lubinie otwarty 15 maja jest 60 placówką sieci Piotr i Paweł. W tym roku otwarto 10 nowych supermarketów. Piotr i Paweł pojawił się po raz pierwszy w takich miastach jak Białystok, Opole, Chrzanów. Sieć wchodzi na zupełnie nowe obszary. Dzięki tym inwestycjom sklepy "Piotr i Paweł" pojawiły się pierwszy raz w województwach podlaskim, małopolskim, opolskim.
Istotnym elementem rozwoju w pierwszym półroczu 2009 r. było uruchomienie trzech placówek "Piotr i Paweł" w lokalizacjach przejętych od sieci Carrefour w Pabianicach, Chrzanowie oraz Pile.
Obroty detaliczne sieci w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły w pierwszych czterech miesiącach roku o 25 proc., a przewidywane zatrudnienie wzrośnie do końca roku o 800 pracowników i osiągnie ponad 4000 osób w całej sieci.
Wyniki finansowe oraz dokonane inwestycje pozwalają umacniać pozycję lidera w segmencie supermarketów delikatesowych, a efektem wszystkich działań jest potwierdzenie planu nowych otwarć przewidzianych na 2009 r. Zakładane jest zwiększenie liczby placówek do 70 sklepów (czyli o 20), działających pod szyldem "Piotr i Paweł" na koniec 2009 r.
Dziesięć otwartych już w 2009 r. nowych sklepów znajduje się w następujących miejscach: Białystok (1253 m.kw.), Poznań "Galeria Malta" (1817 m.kw), Opole (973 m.kw.), Piła (1103 m.kw.), Pabianice (1762 m.kw.), Chrzanów (1353 m.kw.), Poznań (1084 m.kw.), Legnica "Galeria Piastów" (826 m.kw.), Koszalin (822 m.kw.), Lubin (1337 m.kw.).
Autor: JS