PKO BP uruchomił aplikacje mobilną Brawo Bank dla najmłodszych klientów
Warszawa, 10.08.2016 (ISBnews) - PKO Bank Polski uruchomił aplikację mobilną Brawo Bank dla swoich najmłodszych klientów - w wieku 5-13 lat, w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Bank liczy, że aplikację pobierze i zainstaluje jak największa grupa z 230 tys. jego młodych klientów, poinformowali przedstawiciele PKO BP.
10.08.2016 15:01
Dzięki możliwościom, jakie daje technologia AR młodzi czytelnicy edukacyjnego kwartalnika "Brawo Bank", wydawanego w 200 tys. papierowych egzemplarzy oraz wersji elektronicznej i mobilnej, uzyskują dostęp do dodatkowych treści m.in. artykułów, gier, łamigłówek i zagadek w trójwymiarowej odsłonie.
"Nie stawialiśmy sobie żadnych celów, jeśli chodzi o liczbę naszych najmłodszych klientów, którzy pobiorą aplikację Brawo Bank, ale oczywiście zależy nam na tym, aby jak najszersza grupa z niej korzystała" - powiedziała dyrektor biura komunikacji i odpowiedzialności społecznej Agnieszka Kielichowska podczas spotkania z dziennikarzami.
Dodała, że obecnie urządzenia elektroniczne w rękach dzieci to codzienność, dlatego warto wykorzystywać je do edukacji ekonomicznej najmłodszych.
"Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna" - tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO Banku Polskiego" - podkreśliła.
Według stanu na 4 sierpnia br., z rachunku PKO Konto Dziecka korzysta ponad 230 tys. młodych klientów.
PKO BP w ofercie dla najmłodszych klientów ma m.in. konto PKO Junior, Szkolne Kasy Oszczędności (SKO) oraz serwisy internetowe: junior.pkobp.pl, junior.inteligo.pl, aplikację mobilną PKO Junior, a także serwis www.sko.pkobp.pl i platformę SzkolneBlogi.pl.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.
(ISBnews)