Polsat liderem cennikowych wpływów z reklam w sierpniu 2009
3.9.Warszawa (PAP) - W sierpniu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miała Telewizja Polsat, wyniosły one 147,1 mln zł i były o 7,87 proc....
3.9.Warszawa (PAP) - W sierpniu 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miała Telewizja Polsat, wyniosły one 147,1 mln zł i były o 7,87 proc. wyższe niż w sierpniu 2008 roku - podał Presserwis na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Przychody TVN spadły natomiast o 10,9 proc. w ujęciu rocznym i wyniosły 102,36 mln zł.
TVP1 zarobiła cennikowo 82,37 mln zł i wzrost wyniósł 22,3 proc., a przychody z reklam TVP 2 wyniosły 39,12 mln zł, czyli spadły o 4,39 proc.(PAP)
bas/ pam/